ראש הממשלה, בנימין נתניהו, נפגש היום (חמישי) עם שר החוץ של גרמניה, הייקו מאס, בקריה בת"א. בפגישה הציג נתניהו לשר מאס מל״ט איראני שזוהה והופל באזור עמק המעיינות לפני יומיים, ואמר: "איראן מספקת את התשתיות שעליהן נשענים ארגוני הטרור".

בתום הפגישה אמר נתניהו: "הייתה לי פגישה מאוד פרודוקטיבית עם השר מאס מגרמניה. הודיתי על עמדתה הבלתי מעורערת של גרמניה בתמיכה שלה בזכותנו להגנה עצמית. זה מגיע מהלב, ואני לא רק אומר את זה בשם הממשלה אלא בשם עם ישראל. אז תודה לך. בפגישתנו, תיארתי שבעוד שאנו נלחמים בחזיתות שונות, מי שעומדת מאחורי הרבה ממעשי התוקפנות האלה היא איראן. לא רק שאיראן תומכת לחלוטין בג'יהאד האסלאמי בעזה ונותנת לו את כל המימון, היא גם נותנת נשקים לחמאס וגם לחיזבאללה. הם מספקים את התשתיות שעליהן נשענים ארגוני הטרור בפעילותם.

"בזמן שאנו עסוקים בלחימה, לפני כמה ימים, איראן שלחה מל״ט חמוש לתוך ישראל מעיראק או מסוריה. הכוחות האיראניים שיגרו מל״ט חמוש, שכוחותינו יירטו בגבול בין ישראל לירדן. אני חושב שזה אומר הכל על הפטרון האמיתי של הטרור במזרח התיכון ובעולם – איראן. תודה לך השר מאס, אתה ידיד אמת וזה נאמר בהוקרה מעם ישראל. תודה לכם שבאתם בעת הזו לכאן. תודה על תמיכתכם החזקה והבלתי מעורערת".