ראש עיריית שדרות אלון דוידי שוחח הבוקר (שישי) עם ניסים משעל ב-103FM על הפסקת האש שנכנסה הלילה לתוקף וביקר בחריפות את ההחלטה. "אני לא מבין למה עושים הפסקת אש, אין סיבה לעשות הפסקת אש", אמר נחרצות. "רה"מ והצבא קיבלו את הגיבוי מאיתנו, היו הישגים אבל זה לא מה שמשנה את מאזן הדברים כלפי מדינת ישראל. נראה לי שאף אחד לא רוצה לנצח את החמאס".

דוידי ביקר את התנהלות הממשלה ואמר: "מדינת ישראל מגבילה את עצמה בתמרון שהוא רק אווירי ורק דרך ירי תותחים, לא משיגים הכרעות, או פגיעה ממשית וגדולה. גם אני אבא לחיילים, אנחנו לא מחפשים בכוח מלחמה אבל תפקיד הממשלה ורה"מ למצוא את הנוסחה שתחזיר חיים נורמליים לעוטף עזה לשדרות, ולצערי לערים נוספות שנכנסו למעגל הזה בשוטף".

על האפשרות שהמבצע יביא שקט לדרום אמר: "אינשאללה, ודאי שהייתי רוצה שיביא שקט אבל בסוף יש הפסקת אש שהיא ללא תנאים. הייתי מוכן לספוג רקטות כדי שיביאו אולי את החיילים והאזרחים שנמצאים שם. רה"מ הבטיח לנו השבוע מחירון חדש לתקיפות של החמאס והג'יהאד כלפי ישראל, תגיד עשיתי הפסקת אש אבל יש לי ערבויות של האמריקנים והמצרים שבמידה וירו רקטה, בלון, שריפה לכיוון עוטף עזה - יש לכם את כל הגיבוי להיכנס ולעשת מבצע עוד יותר נרחב. אבל לא שמענו את זה. שמענו בשקט שקט שהצבא המליץ".

כשנשאל האם נתניהו טעה בהחלטה לאשר הפסקת אש ענה דוידי: "אני אומר לרה"מ כבר שנים שהמדיניות שלו שהוא חושב שבזה שהוא יעשה שקט במדינת ישראל על חשבון ועל גב תושבי העוטף לא רע רק לתושבים בעוטף עזה אלא למדינת ישראל כי אתה נותן לחמאס להתעצם ואתה מקבל את זה אחר כך בלוד, בעכו, בנגב".

הוא הוסיף: "אני אף פעם לא אהיה בתחושה שיש פה 2 מדינות, גם אם לא יעשו פה שום דבר, אני אקום בבוקר ואנשק את המדינה ואשמח שאני חי בשדרות. רה"מ צריך להישיר עיניים אלינו, ראשי הרשויות, להגיד את מה שהוא אומר ואמר לנו השבוע בצורה ברורה, שהוא מתכוון לשנות את המחירון, תתחייב לזה. אנשים היו אומרים, לא יודעים אם יקרה או לא אבל אם רה"מ מתחייב שכל רקטה בלון או שריפה או כל מעשה שהוא טרור כלפי אזרחי מדינת ישראל שבא מכיוון עזה יענה במטר של מבצע לפחות כפי שנעשה ב-10 ימים האחרונים".

דוידי הדגיש שהוא מעוניין בהתחייבות שאם יחודש ירי הרקטות או שיגור הבלונים, ישראל תגיב בעוצמה: "ודאי, אחרת למה עשית את המבצע הזה? שמישהו יסביר לי, אלא אם כן בר' ממשלת ישראל ויש לנו שר ביטחון וממשלה שאומרים 'אתם סוג א' ויש סוג ב''. אם לא נשמע את רה"מ אומר את הדברים בצורה ברורה, איך שהוא אוהב לעשות מסיבות עיתונאים, שיבוא ויגיד את המחירון ולפחות יהיה לנו למה לצפות. דין שדרות כדין תל אביב, אם לא נהיה בערבות הדדית אל תתפלאו שיקומו דורות שלמים שלא ירגישו מחויבים לעתיד המדינה".