כתב 'חדשות 12' לענייני פלסטינים, אוהד חמו, שוחח הבוקר (ראשון) עם גולן יוכפז וענת דוידוב ב-103FM והתייחס לסיום מבצע "שומר החומות" ולהצהרתו של ראש הממשלה נתניהו שטען בדבריו שהמבצע הוביל לשינוי המשוואה מול ארגוני הטרור ברצועה, והבטיח שישראל תגיב בעוצמה לכל ירי רקטות לעבר העוטף ואמר כי "נער הייתי וגם זקנתי, היינו שם בעופרת יצוקה ובצוק איתן ובעמוד ענן וראינו ושמענו". 

חמו הוסיף ואמר כי "נתניהו מנסה להתעלם מהפלסטינים, וזו המדיניות - אין פלסטינים, מתעלמים מאבו מאזן, בונים על זה שבגלל המצב הכלכלי ביהודה ושומרון יש שקט ורצועת עזה זה גוף שנותנים לו כסף – וזה לא עובד".

בהמשך התייחס הפרשן גם להישגים של החמאס במערכה האחרונה ואמר כי "לחמאס יש הישג אחד אמיתי וזה החיבור של כל כך הרבה גזרות, מארגון שנדחק לקרן זווית, שהיה תקוע בעזה שאף אחד לא זכר אותו, שישראל חותמת הסמכי שלום עם מדינות מפרץ. החמאס חוזר ובגדול למרכז הבמה".

כמו כן, חמו התייחס גם להעברת הכספים לשיקום רצועת עזה ולחשש שהכספים יועברו לחמאס ואמר כי "להבנתי חלק גדול מהכסף שהובטח לשיקום הגיע לשיקום, בסוף מי שמביא כסף למנהרות, למערך הלוחם זו לא הקהילה הבין־לאומית, זו איראן. המנהרות של חמאס נבנות בכסף איראני, האמל"ח שמוברח – מוברח מאיראן".

"אני מעריך שהכסף יגיע כי יש בעזה נזקים של מאות מילונים והעולם מבטיח, הארנקים מתחילים להיפתח. ישראל תתקשה לעצור ואני לא בטוח שזה האינטרס של ישראל, אלא להתנות את השיקום בדברים שלא קורים", אמר.