השב"כ פרסם היום (ראשון) תיעוד לשיחה שנערכה בין רכז בארגון לבין חקלאי פלסטיני, תושב רצועת עזה, שהגיע בטעות לאזור אסור לשהייה סמוך לגדר הוברס במהלך ימי מבצע "שומר החומות".  במהלך השיחה נשמע הרכז אומר לפלסטינאי כי "אני לא רוצה שתיפגע, תישאר בבית".

בתחילת השיחה, מציג עצמו הרכז בפני תושב רצועת עזה, אשר התברר כי הוא חקלאי שהגיע לעבד את אדמותיו, ומסביר לו כי הגיע לאזור בו אסור לו לשהות בעקבות המצב הביטחוני. האזרח העזתי שואל אותו האם הוא רוצה שהוא יעזוב את המקום והוא משיב לו: "אני יודע שאתה בסך הכל רוצה לעבוד ויש לך אדמה חקלאית במקום". לאחר מכן אומר לו הפלסטינאי כי "אם אתה רוצה שאלך, אני אלך, מה שתגיד".

הרכז נשמע בשיחה מסביר לחקלאי כי "חבל לי על החיים שלך, אני לא רוצה שתיפגע. אני יודע שאתה רק מבקש לעבוד אבל כרגע אנחנו בזמן לחימה וכדאי שתישאר בבית". הפלסטינאי מבקש מהרכז רק שיאפשר לו לסגור את המים במקום, ואיש השב''כ עונה: "תסגור, חבל על הכסף שלך. גש לברז ותסגור ואז תשוב לביתך ואל תתקרב לגדר".

לסיום, התושב שהגיע לאזור הגדר מאחל לרכז שהתקשר אליו ש"אלוהים ישמור עלייך, יברך אותך ואת ילדייך" והישראלי משיב "אחי, תשמור על עצמך ועל הילד שלך. אנו בזמן לחימה אז בבקשה הישמר, שיהיה לך יום טוב".