בימים האחרונים נפוצו ברשתות החברתיות ידיעות על מחלתו הקשה או אפילו על מותו של מנהיג חיזבאללה, חסן נסראללה. זאת, לאחר נאום שנשא, בו נראה חולה, משתעל ומתקשה לנשום. המזרחן פרופ' אייל זיסר התארח הבוקר (רביעי) בתוכניתו של יואב מינץ בקפאין ברדיו צפון 104.5 והתייחס למצבו של המנהיג: "נסראללה בחיים אבל קצת חלה כפי שנראה ב'נאום השיעולים' המפורסם". עוד הוסיף, כי "לנסראללה יש הרבה אויבים בתוך לבנון. הוא שומר על שקט מלא כמה שנים אבל אין לו יורש כרגע. לישראל יש עניין להשאיר אותו בחיים".

"ראינו את נסראללה בנאום, הוא לא במיטבו גם מבחינה בריאותית וגם פוליטית אבל הוא בחיים ואפילו מצבו משתפר", אמר הפרופ'. יש לו המון אויבים בלבנון. המון אנשים לא אוהבים את הארגון בראשו הוא עומד והיו רוצים בהחלשתו".

זיסר הוסיף כי יש גורמים בלבנון שהיו רוצים לחסל את המנהיג ונחשב לאויב קשה. לדבריו, מדובר באדם ש"לוקח מרווח ביטחון לא רק בשבילנו,  הוא לוקח בחשבון במה ישראל יכולה לטעות".

לסיום אמר הפרופ' כי בתום עידן נסארללה לבנון תגיע לימים טובים יותר, והוסיף כי "כמו כל עריץ שמכבד את עצמו - לנסארללה אין יורש והוא דאג שגם לא יהיה, אבל יכול להיות שיקומו אנשים אחרים ויגידו 'זו לא האג'נדה שלנו'".