פרטים חדשים על "התיק השקוף": על פי עמדת הצבא, איסור פרסום שמו של קצין המודיעין שמת לא מגיע ממניעים ביטחוניים אלא מבקשת המשפחתו לשמור על פרטיותו.

מנגד, משפחתו ביקרה בחריפות את צה"ל. עורך הדין שייצג את הקצין ומייצג את המשפחה, בני קוזניץ, מסר כי "דובר צה"ל שכח שאנחנו לא בשנות ה-80' וכמו שאי אפשר להעלים אף אדם כך אי אפשר לתדרך עיתונאים ולפרסם הודעות בלתי אחראיות. תוכן ההודעה מנוגד לסיכומים עם הפרקליטות שכן הסיכונים הביטחוניים שבפרסום עדיין לא נבחנו על ידי אגף המבצעים".

בתוך כך, הקצין נכלא בבסיסי כליאה צבאיים, נכלא בשמו, שהה בתא יחד עם כלואים נוספים וקיבל טיפול רפואי באופן שוטף, כמו גם ליווי של גורמי בריאות הנפש.

בני משפחתו של הקצין ושתי ידידות שלו ביקרו אותו באופן תדיר ושמרו על קשר שוטף עמו, וגורמים מאגף המודיעין הגיעו אליו מספר פעמים. בנוסף, מהחקירה עלה כי קצין המודיעין ידע בעת ביצוע מעשיו לפוטנציאל הנזק שהוא עלול לגרום לביטחון המדינה, ואף ניסה להסתיר אותם. 

היחידה לחקירות פנים של צה"ל, המקבילה הצבאית למח"ש, בוחנת את מותו של הקצין, ובאגף כוח האדם מינו צוות מומחים בראשותו של תא"ל במיל' מיקי לוריא, שיבחן את מערך הכליאה בצה"ל, בדגש על כאלו בעלי מאפיינים יחודיים.