שר הביטחון, בני גנץ שוחח הערב (ראשון) עם חדשות 13 והתייחס בין היתר להתחממות הביטחונית בין ישראל לאיראן: "אנחנו נחושים למנוע מאיראן להיות גרעינית ופועלים על מנת לשבש את פעילותה השלילית באיזור. נשמור על זכותינו לפעול בצורה הנוחה לנו". כמו כן, התייחס גנץ, גם לחזית הדרומית ולטרור הבלונים: "מבצע שומר החומות השיג את מטרתו. אנחנו לא מקבלים את סוגיית הבלונים ונמשיך לתקוף מטרות איכות".

שר הביטחון חזר וציין כי התנאי לשיקום הרצועה הוא החזרת הנעדרים הישראלים לביתם, והוסיף: "אנחנו מוכנים לפעולה וצוברים מטרות, לא מציע לחמאס לבדוק את היכולת של צה"ל". גנץ התייחס גם לעניין העברת הכסף הקטארי והבהיר שהם נחושים שהכסף יעבור דרך גורם שלישי כדוגמת האו"ם והרשות הפלסטינית.

בהמשך הריאיון, גנץ אמר כי המטרה שהתיישבות באביתר תפונה. "המקום לא חוקי. כל קרוואן שנמצא על קרקע פרטית, אם יש, יוזז ויפונה". 

כמו כן, התייחס שר הביטחון לסוגיית סגירת גלי צה"ל ואמר כי מערכת הביטחון שוקלת את המשך דרכו של תחנת הרדיו הצבאית. "הצורך בגל"צ השתנה לאורך השנים, אין מקום לעיסוק של חיילים בפוליטיקה ואקטואליה", הוסיף. 

בסיום, שיתף השר כי הוצע לו להיות ראש הממשלה, אך "אני מאוד שמח על המחירים ששילמתי, בחרתי שיהיה שינוי במדינת ישראל. פעלתי שהממשלה הזאת תקום ושמח שהיא קמה. אעשה הכל שהממשלה תשרוד כמה שיותר".