ח"כ יאיר גולן (מרצ) שוחח הבוקר (רביעי) עם גדי נס ברדיו צפון 104.5FM, ותקף את ראש הממשלה לשעבר, בנימין נתניהו, על התנהלותו לאורך השנים בסוגיה האיראנית.

"המצב היום הוא איראן וכל כולו פרי הביאושים של נתניהו, שהתנגד להסכם עם איראן, שלמרות שלא היה מושלם היה טוב למדינת ישראל. למרות שארה״ב יצאה מההסכם בלחץ של נתניהו, האיראנים החלו לנהור לפצצה, והם עשו את אותן חריגות שנתניהו משליך אותם על ממשלת בנט ולפיד. זה הכל שקר וכזב", פתח גולן את דבריו.

"נתניהו שמכיר היטב את ההסכם האיראני, מכיר את היכולות, יודע היטב שתמיד שמרנו ונשמור את כושר הפעולה העצמאי, ויודע מצוין שעדיין בלי תיאום עם האמריקאים אי אפשר להגיע להשגים אמיתיים", הוסיף.

בתגובה לדבריו של נתניהו היום כי בנט ולפיד כבלו את ישראל למדניות ביידן, השיב גולן בתקיפות: "שקרן, פשוט שקרן. הייתי סגן רמטכ״ל, הובלתי את עבודת המטה הבין ארגונית עם המוסד והאחרים. התיאום עם האמרקאים תמיד היה הדוק. האיש הזה משקר כל הזמן ואין אחיזה במיצאות. ישראל לבדה לא יכולה להאבק בגרעין האיראני".

"הנושא האיראני הוא לא באמת אובססיה כזאת אצלו, זה תמיד שירת אותו לפוליטקה הפנימית. כשהוא נאם בקונגרס הוא עשה את זה בשביל הבחירות שהיו כאן בארץ לצרכיים הפנימיים שלו. הוא שקרן ומניפולטור והוא מסוכן לבטחון ישראל", המשיך גולן.

לבסוף נשאל גולן על הצעת חוק הריבונות שהגיש אמש הליכוד, והשיב: חבורת שקרנים. 12 שנה בשלטון, הם היו יכולים להחיל את הריבונות 200 אלף פעם. למה הם לא עשו את זה? כי הם ידעו שזה ינדה את מדינת ישראל. נוח לדבר על זה מהאופזיציה. נמאס מהשקרנות והעליבות הזאת, ישראל לא יכולה לצפצף על העולם".