אזעקת צבע אדום הופעלה הבוקר (שישי) בקיבוץ שניר, נווה אטי"ב ועין קנייא אשר ברמת הגולן. דובר צה"ל הודיע כי האירוע נמצא בבדיקה. במוקד החירום 101 של מד"א לא התקבלו קריאות על נפגעים. בעקבות ירי הרקטות, צה"ל החל להגיב בירי ארטילרי לעבר מטרות בלבנון. ראש הממשלה נפתלי בנט יקיים היום התייעצות עם שר הביטחון בני גנץ, הרמטכ"ל אביב כוכבי ובכירי מערכת הביטחון. 

הדי פיצוצים נשמעו בהר דב, נבדק האם מדובר בנפילה או ביירוט. בסך הכל נרשמו מעל לעשרה יירוטים, במה שמוגדר כ"ירי משמעותי". 

שלוש רקטות נורו משטח לבנון לעבר ישראל, מוקדם יותר השבוע, וההערכה היא כי גם הפעם ארגון טרור פלסטיני עומד מאחורי הירי. מתוך שלושת הרקטות, שיגור אחד כושל שנפל בשטח לבנון ושני שיגורים נפלו בשטח הארץ. ממד"א נמסר כי הוענק טיפול רפואי לארבעה נפגעי חרדה. 

מדובר בירי שישי לישראל בחודשים האחרונים משטח לבנון, כאשר המיקום בהר דב ואיכות הביצוע מאפיינים את חיזבאללה ונראה כי האירוע הוא כבעל משמעות גדולה יותר מהאירועים הקודמים. בדרך כלל חיזבאללה בוחר בהר דב כדי לתחם את האירוע כנגד מטרה צבאית.

יו"ר פורום קו העימות וראש המועצה האזורית מטה אשר משה דוידוביץ: "מישהו מנסה לשבש לנו את מסלול החיים אבל הוא לא יצליח. מישהו חושב שבשיא עונת התיירות והחקלאות הוא יכול לגרום לתושבי הגליל והגולן לשנות את אורחות חייהם. בטוחני שצה"ל יגיב בצורה הולמת ויגדע את ידיהם של אלה שמנסים לשנות לנו את שגרת החיים בחבל הארץ היפה ביותר במדינת ישראל. אני שמח שכל שלושת הטילים נפלו בשטחים פתוחים, וכולי תקווה שכל המטיילים פה ימשיכו להנות משכיות החמדה שיש לנו להציע".