המתיחות בצפון: סגן מזכ"ל חזבאללה נעים קאסם אמר היום (שישי) בתגובה לירי של הארגון מלבנון לשטח הארץ כי "ישראל חייבת להישאר מורתעת, אחרת אנחנו מוכנים להגיב. הארגון פעל כתגובה נגד האגרסיביות שלה". את הדברים מסר לאתר החדשות הלבנוני המזוהה עם חיזבאללה "אלמיאדין".

כזכור, מוקדם יותר היום חזבאללה לקח אחריות על הירי לעבר צפון הגולן ואצבע הגליל. בהודעה שהוציא כתב הארגון כי "הירי הרקטי לעבר ישראל היה בתגובה לתקיפות הישראליות בלבנון". 

הארגון המשיך ואיים כי "יש לנו טילים שמכוונים לחיפה ולאזורים הרגישים, אם הכיבוש הישראלי יתקוף את לבנון נרחיב את טווח הטילים בזמן שנחליט". בתוך כך, בטלוויזיה הלבנונית תושבי דרום לבנון הדרוזים כשהם חוסמים משאית עם רקטות ומעבירים את תכולתה לצבא לבנון. 

כאמור, אזעקת צבע אדום הופעלה הבוקר בקיבוץ שניר, נווה אטי"ב ועין קנייא אשר ברמת הגולן. דובר צה"ל הודיע כי האירוע נמצא בבדיקה. במוקד החירום 101 של מד"א לא התקבלו קריאות על נפגעים. בעקבות ירי הרקטות, צה"ל החל להגיב בירי ארטילרי לעבר מטרות בלבנון. ראש הממשלה נפתלי בנט יקיים היום התייעצות עם שר הביטחון בני גנץ, הרמטכ"ל אביב כוכבי ובכירי מערכת הביטחון.