סמ"ר בראל חדריה שמואלי, לוחם מג"ב שנפצע אמש בעימותים האלימים בגבול רצועת עזה, עדיין נאבק על חייו בבית החולים סורוקה. אחותו, הילה שמואלי, שוחחה היום (ראשון) עם גיא פלג ואריה אלדד ב-103FM ועדכנה במצבו: "המצב עדיין לא טוב, אין חדש. הוא נותח שוב היום, נכנס לעוד שני ניתוחים, ובינתיים אנחנו רק מחכים לנס. אנחנו מוקפים במשפחה המורחבת, בחברים ומכרים של בראל, כל מי שרק מכיר אותו עוטף אותו. כל החברים פה". 

בסיום, התייחסה שמואלי גם לביקורת שנשמעת מצד משפחתה, בנוגע לניהול האירוע בידי צה"ל ואמרה כי "עדיין לא קיבלנו תשובות מלאות, אנחנו מבינים שהנושא בתחקיר. אנחנו לא ממש יכולים ורוצים להתעסק בזה, כי אנחנו רוצים להתפלל שבראל יקום על הרגליים, אנחנו מתעסקים רק בזה כרגע. אני מניחה שבימים הקרובים יתנו לנו גם תשובות לגבי איך ולמה זה קרה".



כזכור, סמ"ר שמואלי נפצע באורח אנוש כתוצאה מירי בצפון רצועת עזה במהלך עימותים שהתרחשו על גדר הגבול. הלוחם פונה באמצעות מסוק לקבלת טיפול רפואי בבית החולים "סורוקה" בבאר שבע, שם עבר ניתוח ולאחר מכן אושפז ביחידה לטיפול נמרץ כללי. היום, נכנס לניתוח דחוף נוסף. 

ד"ר עמית פרנקל, רופא בכיר במחלקה לטיפול נמרץ כללי בסורוקה, התייחס למצבו, ודיווח כי "אתמול בערב הגיע חייל עם פציעה קשה. הוא נלקח באופן מיידי להדמיה, ומיד לאחר ההדמיה לחדר הניתוח. מחדר הניתוח הוא הובא למחלקה לטיפול נמרץ כללי. לצערנו, גם הבוקר הוא במצב קשה, מורדם ומונשם. לאור מורכבות הפציעה עדיין נשקפת סכנת חיים".

אביו יוסי ביקש הבוקר מכל מי שיכול להתפלל לשלומו, וביקר בחריפות את צה"ל בעקבות האירוע הקשה: "זו תקלה גדולה של הצבא. ממתי אסור לירות בהם? הם באו להרוג אותו. למה הבן שלי צריך להגיע לבית חולים בגלל הפגנה?".

בכיר במג"ב אמר כי "זה אירוע קשה מאוד, אסון ליחידה. מאחלים רפואה שלמה והחלמה מהירה ללוחם". נסיבות האירוע בבדיקה.