לאה גולדין, אמו של החייל החטוף הדר גולדין, שוחחה היום (שלישי) עם רוני בר און וניסים משעל בתוכניתם ב-103FM, והתייחסה לביקורו של ראש הממשלה נפתלי בנט בארצות הברית ודרשה ממנו להצהיר בפני ביידן כי לא יאפשר הפסקת אש מול חמאס, טרם השבת החטופים מעזה. "אני לא שלחתי את הדר לעזה, אני גייסתי אותו בתל השומר יחד עם אחיו צור ומבחינתי הוא אף פעם לא שוחרר. צריכה להיות פה החלטה מדינית, אין לי ספק, אבל צריך לברר מה עושים כוחותינו כדי להשיב אותו", אמרה האם שבנה נחטף במהלך מבצע צוק איתן.

היא אף התייחסה לפציעתו של לוחם יחידת המסתערבים של מג"ב, בראל שמואלי: "משחקים על הדם של הילדים שלנו, ומבחינת עזה הכל כשורה, סחורות נכנסות ופועלים יוצאים, אבל בינתיים מחבל פוגע בבראל שמואלי. המצב לא שפוי. 40 חמאסניקים טרוריסטים ממררים את החיים לתושבי עזה ולנו, הגיע הזמן להפוך את המשוואה ולהפוך את החזקת החיילים מנכס לנטל".

"שר הביטחון הוא בני גנץ, מי שהיה הרמטכ"ל בצוק איתן. הרמטכ"ל עכשיו הוא אביב כוכבי, שהיה ראש אמ"ן בצוק איתן. האנשים שניהלו את המלחמה אז, צריכים לקרוא לרה"מ בנט ולהגיד לו בקול חזק – תאמר לביידן שאין הפסקת אש ללא השבת הבנים תחילה. זה מה שהחוק הבינלאומי אומר וזו החובה של האמריקאים", הסבירה גולדין.

סייע בהכנת הידיעה: דוד זבולוני, 103fm