ראש הממשלה נפתלי בנט אמר הבוקר (ראשון) לקראת המראתו חזרה ארצה מארה"ב כי "השגנו את כל המטרות שהצבנו לביקור ואף מעבר לכך. הפגישה הייתה חמה מאוד ומועילה מאוד. בין הנשיא ביידן לביני נוצר קשר ישיר ואישי, קשר שמושתת על אמון".

"הצד האחראי למה שקורה בעזה היה ונשאר חמאס", הוסיף בנט, בהתייחסו לתקיפת צה"ל אמש בתגובה לשיגור בלוני תבערה. "אנחנו נפעל בעזה לפי האינטרס שלנו".

נפתלי בנט וג'ו ביידן (צילום: אבי אוחיון, לע''מ)
נפתלי בנט וג'ו ביידן (צילום: אבי אוחיון, לע''מ)

"השגנו את כל המטרות שהצבנו לביקור ואף מעבר לכך. הפגישה הייתה חמה מאוד ומועילה מאוד. בין הנשיא ביידן לביני נוצר קשר ישיר ואישי, קשר שמושתת על אמון", ציין ראש הממשלה. "סיכמנו עם האמריקאים על עבודה אסטרטגית משותפת לבלימת המרוץ האיראני לגרעין. אנחנו עשינו צעד משמעותי בהצטיידות ובניין הכוח הישראלי".

עוד התייחס בדבריו גם לנושא הפטור מוויזות לארה"ב: "כמו ששמעתם, לראשונה הנשיא ביידן הורה להתקדם ולסגור את העניין במהירות האפשרית".

נפתלי בנט וג'ו ביידן (צילום: רויטרס)
נפתלי בנט וג'ו ביידן (צילום: רויטרס)

כזכור, בנט ונשיא ארה"ב ג'ו ביידן נועדו לראשונה בבית הלבן שבוושינגטון ביום שישי, זאת לאחר שהפגישה נדחתה ביממה עקב הפיגוע הקשה בקאבול, אפגניסטן. 

בתום פגישתם, התייחס הנשיא להסכם הגרעין עם איראן, והבהיר כי "אם הדיפלומטיה תכשל, נשקול אופציות אחרות. לאיראן לא יהיה נשק גרעיני".