לוחם יחידת המסתערבים של מג"ב, בראל חדריה שמואלי, נפטר היום (שני) בבית החולים. שמואלי נותק ממכשירי ההחיאה ורופאי בית החולים סורוקה קבעו את מותו בשעות הצהריים. הלוויתו תתקיים הערב בשעה 21:30 בבית העלמין הצבאי בקרית שאול.

שמואלי ז"ל, נורה מטווח אפס בראשו בשבוע שעבר, בעת הפרות סדר אלימות בגבול רצועת עזה, שנפתחו לאחר עצרת חמאס ברצועה. בראל נפצע באורח אנוש ופונה במסוק לקבלת טיפול רפואי. 

ראש הממשלה נפתלי בנט, ספד לבראל חדריה שמואלי ז"ל: "קיבלתי בצער עמוק את הבשורה המרה על מותו של לוחם מג"ב, בראל חדריה שמואלי, שנפל בהגנה על ביטחון ישראל. אין מילים מספקות כדי לנחם את המשפחה באבלה הכבד. בראל היה לוחם בחייו ולוחם במותו. 
הוא נאבק על חייו עד הרגע האחרון, כאשר עם ישראל כולו נשא עבורו תפילות. אני מבקש לשלוח חיבוק גדול למשפחה שאיבדה את היקר לה מכל. תהא נשמתו של בראל צרורה בצרור החיים".

שר החוץ יאיר לפיד: "הלב של כולנו עם משפחתו וחבריו של לוחם מג״ב, בראל חדריה שמואלי שמת מפצעיו לאחר שנפגע בשבוע שעבר מירי ברצועת עזה. שולח תנחומים וכח למשפחתו, בראל היה לוחם בנשמתו, מי יתן ודרכו תתן לכם מעט נחמה. יהי זכרו ברוך".

יו"ר האופוזיציה בנימין נתניהו: "נשבר הלב. אני ורעייתי שולחים תנחומים מעומק ליבנו למשפחתו של בראל חדריה שמואלי, לוחם ביחידת המסתערבים של מג"ב שנפל בהגנה על המדינה. בימים האחרונים התפללנו יחד עם כל עם ישראל לרפואתו. קיווינו לנס, אך לצערנו הנורא מכל קרה. אנחנו מחבקים את יוסי וניצה ואת כל המשפחה. בראל נלחם יחד עם חבריו בנחישות ובגבורה בטרור מרצועת עזה. לעולם לא נשכח את גבורתו. יהי זכרו ברוך ונצור בליבנו תמיד".

יו"ר ש"ס אריה דרעי: "מתוך צער ויגון רב, אני משתתף בכאבה הגדול של משפחת חדריה - שמואלי על פטירת בנם הגיבור בראל הי״ד שנרצח בידי בני עוולה. ‏בראל ז"ל איחד את כל העם בתפילות ובדמעות לרפואתו, והוא ייזכר כגיבור אציל נפש שמסר את נפשו למען עם ישראל. 
‏מן השמים תנוחמו ולא תוסיפו לדאבה עוד. יהי זכרו ברוך".


ממשטרת ישראל נמסר: "בראל התגייס למשמר הגבול וביצע את הכשרת הלוחמים במחזור מרץ 2019. בהמשך יצא לקורס מסתערבים במג"ב, בסיומו שובץ ביחידת המסתערבים (ימ"ס) של מג"ב דרום ושימש כצלף. הוא היה שותף בעשרות פעילויות לסיכול טרור ולחימה בפשיעה החמורה בגזרה הדרומית. יהי זכרו ברוך".

שרת החינוך יפעת שאשא ביטון: "יחד עם כל בית ישראל כואבת את פטירתו של הלוחם בראל אחיה חדריה שמואלי ז"ל ומבקשת להשתתף בצער המשפחה היקרה. יהי זכרו ברוך".

שר האוצר אביגדור ליברמן צייץ בחשבון הטוויטר שלו: "אני מצר מאוד על מותו של סמ"ר בראל חדריה שמואלי. בראל היה לוחם שנלחם עד הרגע האחרון במאבק על ביטחון המדינה ובימים האחרונים גם על חייו. אני שולח חיזוקים ותנחומים למשפחתו היקרה. ‏יהיה זכרו ברוך".

השר לענייני דתות מתן כהנא: "ברוך דיין האמת. הלב נקרע לשמע הבשורה הכואבת על מותו של בראל חדריה-שמואלי הי"ד. שולח תנחומים למשפחה.  תהא נשמתו צרורה בצרור החיים אמן".

מפכ"ל המשטרה, רב ניצב יעקב(קובי) שבתאי: "בראל ז"ל היה לוחם במשך שנתיים, חמישה חודשים ותשעה ימים. שנתיים וחמישה חודשים לחם בטרור ובפשיעה ותשעה ימים נלחם על חייו.  בראל ז"ל היה לוחם אמיץ עם יכולות פיקוד והובלה מרשימות שלא פעם סיכן את חייו למען ביטחון אזרחי ישראל. מפקדיו מספרים שהיו מתווכחים ביניהם עם מי הוא יצא לפעילות, כולם רצו אותו לצידם. תנחומים למשפחתו, למפקדיו ולחבריו לנשק שהיו במשך כל הימים האחרונים לצד מיטתו. בראל שרצה תמיד להיות בחזית, בחר לשרת ביחידת המסתערבים של מג"ב מתוך שליחות גדולה ואהבת המדינה. על ערכים אלו נמשיך לחנך דורות של שוטרים ולוחמים שינציחו את דרכו במלחמה העיקשת וחסרת הפשרות של משטרת ישראל בטרור ובפשיעה".