מבצע החיפושים אחר ששת האסירים הביטחוניים שנמלטו מכלא גלבוע עלה למשטרה כשבעה מיליון שקלים, מעבר לשכר ולהוצאות השוטפות הקבועות במשטרה, זאת עוד טרם הושלמה הבדיקה ובטרם נלקחו בחשבון עלויות הנזקים שנגרמו לציוד ולרכוש משטרה במהלך המבצע.

במהלך המבצע שנמשך כשבועיים, נטלו חלק 1,200 שוטרים, כוחות שב"כ צה"ל ושב"ס, מבדיקה ותחקיר שעורכים במשטרה עולה כי מעבר לשכר השוטרים בשלוש משמרות נדרשה תוספת בעלות של כ-5.5 מיליון שקלים עבור גיוס של מילואימניקים וגמלאים למשטרה וכוח עזר, וכן תוספות הנאמדות במאות אלפי שקלים עבור מסוקים שהופעלו במהלך ימי החיפושים כאשר עלות תפעול של מסוק לשעה הינה 5,000 שקלים, כמו גם עלות רחפנים, מזל"טים וציוד טכנולוגי אחר מתוך המשטרה.

שוב נדגיש כי מדובר בהוצאות שהינן מעבר לשכר השוטף של השוטרים שנטלו חלק באירוע, ומדובר בשכר הנאמד בכ-16 מיליון שקלים. נבהיר כי כל השוטרים לא קיבלו שכר מעבר לשכר השוטף, אולם לתקופה שבה סופח לכוח החיפושים לא יכול היה לבצע משימות אחרות ובכך נפגמה בעצם העבודה השוטפת של המשטרה.

עוד עולה כי מעבר להוצאות אלו, חשוב לציין כי מקופת המדינה הוצאו תקציבים נוספים בסכומים הנאמדים במיליונים לא מבוטלים, מתוך צרכי השב"כ, שעשה שימוש באמצעים טכנולוגיים מתקדמים, וכן עלויות מזון עבור כוח כפול של מערך משטרה, מתנדבים ונלווים.