הפרשן לענייני ערבים של חדשות 13, צבי יחזקאלי, התראיין הבוקר (שישי) בתוכניתו של ניסים משעל ב-103FM, והתייחס לסוגיית הגרעין האיראני, והבהיר: "האיראנים מתקדמים לעבר הגרעין ולישראל אין אסטרטגיה".

יחזקאלי חידד את דבריו וטען כי בישראל אמנם יש רצון לתקוף את איראן ולסכל את התעצמותה הגרעינית, אך הוסיף כי "בארצות הברית יש בעל בית חדש". לשיטתו, בתקופת נתניהו הושגה הרתעה באיראן.

"מה שלא נעשה, האיראנים ימשיכו להתקדם במהירות לפצצה. קצב ההתקדמות מראה שהם לא סופרים את העולם, ועומדים להיות מדינת סף בקרוב, וזה בשורות לא טובות לישראל", גרס. "האם הסכם יעצור או מתקפה תעצור את האיראנים? אני מכיר את השלטון האיראני ואת האנרגיה של השלטון השיעי שמחפש נקמה במזרח התיכון, הם לא יוותרו על פצצה גם אם יהיה הסכם שידחה אותה".

הוא הוסיף: "עולה השאלה מה ישראל עומדת לעשות? איך ישראל תיתן מענה לעניין קו פרשת המים. את זה לא אמר בנט בנאום שלו, ומערכת הביטחון ודאי יש לה המון פתרונות לעניין הזה". עם זאת ציין כי "אני לא מאמין שהישראלים יעשו משהו שיביך את האמריקאים, אנחנו פה בבעיה".

יחזקאלי הדגיש כי האיראנים לא יוותרו על פצצה, גם בהינתן הסכם. "פצצה איראנית היא מטרה נעלה של השלטון השיעי", ציין, "הם רוצים להגיע לשם, ויגיעו לכך בכל דרך". 

סייעה בהכנת הכתבה: עופרי גליכמן, 103fm.