נמשך השיפור במצבו של איציק סעידיאן, לוחם צה"ל שנפצע אנושות לאחר שהצית עצמו באגף השיקום של משרד הביטחון: לאחר ששב להכרה בימים האחרונים באופן הדרגתי סעידיאן חזר לדבר ואף קיבל היום (שלישי) אורחים ביחידת הכוויות הלאומית בבית החולים שיבא שבתל השומר, שם הוא מאושפז.

בין המבקרים היו חברי הכנסת בצלאל סמוטריץ' ואופיר סופר ממפלגת הציונות הדתית וכן הזמר אביב גפן. לאחר הביקור סמוטריץ' כתב בחשבון הטוויטר שלו: "איציק ממשיך להילחם בגבורה את הקרב שהוא התחיל בסג'עייה. עכשיו הוא מוקף בצוות לוחמים גיבורים ממשפחתו והצוות הרפואי. העובדה שאיציק התעורר ומתקשר היא נס, ולידיה אמו ביקשה שכולנו נמשיך להתפלל לרפואתו".

סופר הוסיף: "זכיתי הבוקר לשוחח מעט עם לוחם צה"ל איציק סעידיאן, לחזק ולאחל לו רפואה שלמה בעזרת ה'". 

גם הזמר אביב גפן פגש את סעידיאן ופרסם לאחר מכן תמונה מבית החולים בחשבון הטוויטר שלו: "לראות ולא להאמין, יצאתי הרגע מביקור אצל איציק סעידיאן שאמר לי ״אביב גפן, אני מעריך ומכבד אותך אבל אתה לא הז׳אנר שלי״ , הוא נראה מצויין ואני מצדיע לאחיות מיחידת הכוויות של שיבא".

כאמור, סעידיאן נמצא בימים אלה בתהליכי התעוררות והוא מגיב לסביבתו. בתוך כך, הרופאים בבית החולים שיבא תל השומר החלו להוריד את מינון תרופות ההרדמה של סעידיאן בימים האחרונים. 

מדובר בפעם הראשונה בה נוקטים בפעולה זו, על מנת להעיר אותו. כמו כן, למרות שהתהליך צפוי לקחת מספר שבועות, כבר עכשיו סעידיאן פקח את עיניו ונמצא בהכרה בשלבים שונים של היום. לצד זאת, מצבו של סעידיאן מוגדר קשה והוא ימשיך בטיפול ביחידת הכוויות הלאומית בשיבא.