לאה גולדין, אמו של סגן הדר גולדין שנחטף בעזה, התראיינה הבוקר (רביעי) בתוכניתם של גולן יוכפז וענת דוידוב ב-103FM והשמיעה ביקורת כלפי הסכם הרגיעה המסתמן מול חמאס, שלא נגע בהשבת בנה: "אני מוטרדת מאוד כי באמת תליתי תקוות בבנט".

משפחת גולדין במסיבת עיתונאים - צילום: אבשלום ששוני

היא מתחה ביקורת ממוקדת נגד ראש הממשלה הנוכחי, שלטענתה מתנהל באופן "גרוע יותר" מקודמו, נתניהו. "הביזיון עובר כל גבול", זעמה לאה, "זו אכזבה גדולה". היא הוסיפה כי בשיחות עם ראש הממשלה לא נאמר דבר, "הוא כאילו מקשיב". 

"את ראש הממשלה פגשנו אחרי שומר החומות ושירטטנו לו כל מיני כיווני פעולה אפשריים כדי להחזיר את החיילים ושום כלום. הוא אפילו לקח את הפתק הצהוב ששירטטנו עליו", סיפרה גולדין. 

היא גרסה כי ניתן לבצע פעולות רבות ולנהל משא ומתן על מנת להשיב את הבנים, וכינתה את הפעולות שנעשו לכאורה בסוריה ובלבנון לאיתור מידע על רון ארד הן "תעלול". שכן, לגישתה, מעולם לא נעשו פעולות להחזרת שבויים כבדרך מבצעית. 

כשנשאלה האם לא צריך ללמוד לקח מפרשת שחרורו של גלעד שליט, שהותירה מחלוקת באשר למחיר שגבתה העסקה, השיבה: "אין מחיר, אתה מגייס את החיילים להגן על המדינה ומשפחות החיילים במסגרת צבא ההגנה לישראל? אתה צריך לעשות תוכנית פעולה".

סייעה בהכנת הכתבה: עופרי גליכמן/103FM