הוועדה המייעצת למינוי בכירים בשירות המדינה, בראשות השופט אליעזר גולדברג, אישרה היום (שישי) את מינויו של ר', סגנו של נדב ארגמן, לראשות השב"כ. זאת, למרות המכתב האנונימי שהופץ נגד מועמדתו.

מטעם הוועדה נמסר כי לאחר בדיקת המידע שהובא בפניה, הוועדה לא מצאה פגם בטוהר מידותיו של ר', ולא מצאה פגם מבחינת טוהר המידות בשיקולים שעמדו בבסיס ההחלטה למנותו. 

המינוי ייכנס לתוקף ב-13 באוקטובר ויום למחרת תתקיים מסיבת פרידה מראש שב"כ היוצא נדב ארגמן. המכתב,  שייחס ל-ר' התנהגות שאינה הולמת, נכתב בשנת 2019 עם מינוי של ר' לתפקיד סגן ראש שב"כ והוא נשלח בזמנו לראש הממשלה דאז בנימין נתניהו ולשרים נוספים בממשלה. 

ר' אמר בתגובה כי "מדובר במכתב אנונימי שנכתב ונשלח לפני כשלוש שנים ומופץ כעת בתפוצה רחבה. מאחורי המכתב עומד גורם בעל אינטרס שביקש לפגוע כבר אז בשני מינויים. המכתב חסר בסיס עובדתי, רצוף בשקרים ונועד גם הפעם לפגוע במינוי. ככל שיידרש, עדויות לכך יוצגו בוועדה למינוי בכירים".

ראש השב"כ היוצא, נדב ארגמן, בירך על החלטת הוועדה ואמר כי "אני מאמין ביושרו וערכיו האיתנים של ר', ומשוכנע שהוא יוביל במקצועיות את שירות הביטחון הכללי, תוך שמירה על ממלכתיותו וערכיותו של הארגון".