לוחם מג"ב נפצע הלילה (בין שני לשלישי) באורח קל, במהלך פעילות של לוחמי משמר הגבול של משטרת ישראל לפינוי אוהל בשטח צבאי סגור בסמוך להתנחלות יצהר שבשומרון.

בעת יציאת הכוחות מהשטח זרקו מספר מתפרעים סלעים ובקבוקי צבע לעברם. אבן שהושלכה לעבר ניידת מג"ב ניפצה את חלון הניידת וכתוצאה מכך נפצע הלוחם באורח קל מרסיסים ופונה לרופא הצבאי לקבלת טיפול רפואי. כמו כן, בציר יציאת הכוחות אותרו ברזלים שנועדו לפגוע בניידות של הכוחות. הלוחמים הגיבו באמצעים לפיזור הפגנות. נזק נגרם לשלוש ניידות של מג"ב.

בתגובה לכך, הרמטכ"ל, רב-אלוף אביב כוכבי, גינה את התקיפה והוסיף: "האלימות כנגד לוחמים היא התנהגות עבריינית, הדורשת מיצוי דין מהיר ונמרץ".

גם השר לביטחון הפנים, עמר בר-לב, מסר תגובתו לתקיפה: "אין שום הבדל בין מיליציות של חוליגנים יהודיים שתוקפות ופוצעות שוטרי מג״ב ביצהר, לבין כאלו ערביות שתוקפות בכפר קאסם. בשני המקרים מדובר בעבריינות שהתפתחה אחרי שנים ארוכות מידיי שבהם המשילות הופקרה לידי גורמי שוליים עברייניים. גם ביצהר צריך לטפל בנחישות חסרת פשרות באותם מתנחלים החושבים שמותר להם לערער על המשילות של מדינת ישראל ולהרים יד על לובשי המדים שלה".