חמישה חודשים עברו מאז החליטה פרקליטות המדינה לסגור את התיק נגד מפקד חיל הים לשעבר, אלוף במיל' אליעזר צ'ייני מרום, בפרשת הצוללות, והערב (שלישי) ישודר בכאן 11 ראיון ראשון ובלעדי עמו ובו הוא מתייחס לחשדות שעלו נגדו. בין היתר אומר מותח מרום ביקורת על חלק מהאנשים שעסקו בחקירת הפרשה. "לא תשמע ממני ביקורת ישירה על הפרקליטות והמשטרה", הוא אומר, "אבל היו אנשים פה שהתבלבלו, יש כל מיני מניעים שהם לא ענייניים: קידום אישי, רצון לרצות, וזה הופך להיות לעליהום תקשורתי, נוצרות מוטיבציות, "בוא נשחוט כבש'". 

מרום מספר על השאלות הקשות שעלו בעניינו בחדרי החקירות, העדויות שמסרו כנגדו קולגות ופקודים, המחיר האישי הכבד שהוא נאלץ לשלם וגם על ראיה חדשה ומשמעותית, לדבריו, שנשלחה על ידי הפרקליטות ימים ספורים בלבד לפני השימוע שנערך לו - הקלטה של עד המדינה לשעבר מיקי גנור, ובה הוא אומר כי אמנם העסיק את האלוף במיל', אבל לא מול המספנה שבנתה את הצוללות. 

"נסרקתי בחמש שנים האלה במסרקות ברזל, ובסופו של דבר המערכת הגיעה למסקנה שאין כל יסוד ראייתי להעמיד אותי לדין", אומר מרום, "ופה אני מחמיא מאוד לפרקליטות למרות כל הסבל שעברתי. אני חושב שהם הקשיבו". 

בפרק מתייחס צ'ייני גם לפרשיות נוספות מעברו, כמו ביקורו במועדון חשפנות והשתלטות על ספינת המרמרה אותה ניהל כמפקד חיל הים. בנוסף, תהיה בפרק שיחה ראשונה עם מיקי גנור וכן ריאיון עם מי שהיה הרמטכ"ל באותה תקופה, גבי אשכנזי, שבו מתאר אשכנזי בפירוט את התהליכים שהניעו את רכש הצוללת השישית וכן את הלחץ שהופעל עליו מצד הדרגים הבכירים ביותר במדינה לקדם את העסקה שאליה הוא התנגד. 

זמן אמת "בעין הסערה", סרטם של אסף ליברמן ומלי קמפנר, היום (שלישי), 21:00, כאן 11