התביעה הצבאית הודיעה הערב (שלישי) כי הסתיימה החקירה בעניינו והצהירה על כוונתה להגיש נגדו כתב אישום בגין עבירות רבות של פגיעה בפרטיות, מעשים מגונים וחדירה לחומר מחשב, כפי שנחשף לראשונה במעריב. בנוסף, לבקשת באת כוחו של הקצין, יתאפשר לקיים שימוע בפני גורמי הפרקליטות הצבאית, בטרם יוחלט על נוסח כתב האישום. בנוסף הוחלט להאריך את מעצרו בשבועיים, עד ל-22 בדצמבר.

סגן אלוף דן שרוני בבית הדין בקריה (צילום: אבשלום ששוני)
סגן אלוף דן שרוני בבית הדין בקריה (צילום: אבשלום ששוני)

כזכור, בחודש שעבר נחשף ב"מעריב" כי סא"ל שרוני תיעד על פי החשד חיילות בסתר, במגורי הבנות ביחידה. כמו כן הסתמן כי הקצין הבכיר עשה שימוש בציוד צילום שככל הנראה שתל במגורי הבנות. ככל הידוע ברכבו של הקצין נמצאו ציוד אלקטרוני וראיות שקושרים אותו למעשה הפלילי החמור. הקצין אף חשוד בכך שבדרכי מרמה העביר לטלפון הנייד שלו תמונות אינטימיות של חיילות ששירתו תחת פיקודו. 

אחת מנפגעותיו, לכאורה, פרסמה פוסט באינסטגרם שהפך ויראלי, בו חשפה את סיפורה האישי. לטענתה הוא "בחר לצלם מעל 30 בנות בסתר במשך חמש שנים. אני אחת מהם. את השירות הצבאי שלי התחלתי בתור מ״כית בחיל הלוגיסטיקה והמשכתי כרל״שית מפקד מגמת נהיגה בבה״ד 6".

לטענתה, "כשנכנסתי לחדר שלו נתקלתי במספר מטענים מחוברים לשקעים, וקיבלתי הוראה מפורשת ממנו לא להוציא אף אחד מהמטענים האלו. בדיעבד, התגלה שהכל היה מרושת מצלמות - מצלמה מול המיטה, מצלמה במקלחת, מצלמה בשירותים ועוד כל מיני מקומות שרק סוטי מין יכולים לחשוב עליהם. המצלמה שידרה אותי 24/7 מתלבשת, מתקלחת, מתנגבת, ישנה, ישר לטלפון של הסגן אלוף שלי, שתוך כדי מנהל איתי שיחות האם נעים לי להתקלח במקלחת שלו".