הכתב הצבאי של "מעריב", טל לב רם, התייחס הבוקר (שלישי) לדיווח לפיו ישראל תקפה מתקני נשק כימי בסוריה, בראיון עם גולן יוכפז וענת דוידוב ב-103FM. "התקיפה הזו היא חריגה. אני מעריך שהמדליף הוא גורם ישראלי - זו גישה אסטרטגית שאנחנו מעבירים כאן מסר, קודם כל לאיראן".

לאחר מכן, התראיין חבר הכנסת מופיד מרעי (כחול לבן), לשעבר מפקד חטיבת החרמון, והדגיש את חשיבות הפעילות הביטחונית לסיכול ההתבססות הצבאית של איראן בסוריה ובלבנון. "אנחנו צריכים להיות מוכנים לכל תרחיש, גם במעגל הרחוק יותר", אמר.

לדבריו, העובדה שסוריה טענה לאורך השנים כי אין ברשותה נשק כימי, אך בפועל התגלה שכן, מעידה כי "האקדח באמת מעשן". חבר הכנסת נשאל על היערכות המדינה למצב של התמודדות מול איום כימי, לאור העובדה שערכות המגן הוחזרו, והשיב: "צריך לבדוק שוב האם אנחנו מוכנים, צריך לעשות הערכת מצב ולבחון האם ישנו איום מאסיבי". 

בנוסף, מרעי נשאל על התחקיר של העיתונאי רביבי דרוקר, שפורסם אתמול, לפיו במשך יותר משנה וחצי גם נפתלי בנט וגם בני גנץ פנו יחד עם הרמטכ"ל אביב כוכבי לרה"מ דאז נתניהו, וביקשו תקציב של מיליארדים שצה"ל יחדש את ההיערכות שלו לתקיפה באיראן. אלא שנתניהו סירב לכאורה בגלל המגבלות התקציביות. על כך השיב, "אני יכול להגיד דבר אחד, ברגע שאין תקציב כל המערכות לא פועלות כמו שצריך".

סייעה בהכנת הכתבה: עופרי גליכמן, 103fm