עיתון "הטהרן טיימס" פרסם הבוקר (רביעי) אזהרה למדינת ישראל תחת הכותרת "רק צעד שגוי אחד", כשלצידה מפת מטרות אשר לטענתם נמצאות תחת טווח ידה של איראן. בכתבה, שפורסמה בעקבות הודעותיהם האחרונות של בכירי המערכת הביטחונית בישראל כלפי איראן, מגיב רמטכ"ל הצבא המקומי, מוחמד באקרי לישראל ושולח איום משל עצמו: "אנחנו מוכנים לתגובה נחרצת ולהתקפה מהירה וקשוחה נגד האויב".

באקרי הוסיף כי איראן "לעולם לא תזלזל באיומי האויב. למרות האמון שלנו במצב ההרתעה, כוחותינו מעולם לא זלזלו באויב והם ערוכים לכל איום, גם הקטן ביותר מבחינה אסטרטגית. הצבא נמצא כעת במצב של עירנות מרבית, התואמת את מצב האויב. ברמה האסטרטגית אין בכוונתנו לפגוע באף אחד, אבל ברמה המבצעית והטקטית אנחנו מוכנים לתגובה נחרצת ולהתקפה מהירה וקשוחה נגד האויב".

הרמטכ"ל האיראני אמר שפגיעת הטילים על בסיס האוויר האמריקני במערב עיראק והפלת המל"ט האסטרטגי של ארה"ב היו מסר לכולם, ומהלכים אלו היו "מאלפים במיוחד עבור האויבים ההרפתקנים".

בכתבה אף מוזכר תרגיל צבאי של צה"ל, אשר יתקיים בחודשי האביב וידמה תקיפה נגד תכנית הגרעין של איראן. המטוסים יערכו את התרגיל הרחק מעל הים התיכון כדי לדמות את המרחק - מעל 1,000 קילומטרים שהמטוס יצטרך לנוע בהתקפה על מתקני הגרעין של איראן. על פי "הטהרן טיימס", האיומים מגיעים בזמן שיחות הגרעין ומהווים הפרעה לשיחות בין הצדדים.

את הכתבה מסיים כלי התקשורת באיום ישיר למדינת ישראל: "אנו לא צריכים להזכיר למשטר הבלתי לגיטימי של ישראל את יכולות ההגנה שלנו. אך בכל זאת, הם צריכים לזכור משהו אחד – מנהיג המהפכה האסלאמית, האייתולה עלי חמינאי הגיב לכל האיומים הישראליים ב-2013, ואמר כי לפעמים מנהיגי המשטר הציוני אפילו מאיימים עלינו; הם מאיימים לפגוע צבאית, אבל אני חושב שהם יודעים את זה, ואם הם לא יודעים את זה, הם חייבים לדעת שאם הם יעשו טעות, הרפובליקה האסלאמית תהרוס את תל אביב וחיפה. תסירו ידיכם מאיראן".