רב סרן חן פוגל, שנהרג אמש באסון התרסקות המסוק מול חופי חיפה, הובא היום (שלישי) למנוחות בבית העלמין הצבאי בעיר. מוקדם יותר היום, אביו ספד לו: "הבן הבכור שלנו, עלם חמודות, ילד חייכן, אינטליגנט, נבון, חכם, חברותי, אדם שאף פעם לא החזיק נשק הוא תמיד התחמק מזה, והצליח להגיע למסוקים של חיל הים, כך שלא היה צריך לעשות שום פעולות התקפיות". 

"הוא גדל בחיפה ולמד בבית הספר הפתוח, אחר כך טסנו לשנתיים בקנדה, והוא כל כך התגעגע לארץ שאחרי שנה חזר לפה לחודשיים", הוסיף בשיחה עם עיתונאים, "למעשה, למרות שאשתי קיבלה הצעה להישאר בקנדה, הוא אמר לנו שהוא כל כך אוהב את הארץ ורוצה לחזור, אבל שאם נחליט להישאר הוא יישאר איתנו".

האב השכול המשיך וסיפר על בנו: "מאז, הוא הלך והתפתח - היה בחוג לסיירות של קק"ל, ועשה שנת שירות באופקים. אחר כך אמר שיתגייס ליחידה הכי טובה בצבא". לדבריו, למרות שבנו לא רצה להיות טייס, הוא אמר שיתחיל מהטופ, ואם ייפול, אז ייפול לסיירות. "כמובן שהוא סיים קורס טיס", ציין.

"הוא לא היה מגובש על עצמו", הוסיף, "הוא היה כל כולו בצבא, ועבד מבוקר עד לילה. כל כולו היה מושקע בצבא. נפרדנו בשבת, הוא היה אצלנו בפעם האחרונה בשבת".