לאחר האסון ביחידת "אגוז", שוב מדווחים בצה"ל על אירוע ירי דו צדדי שהתרחש לאחר טעות בזיהוי. הלילה (בין רביעי לחמישי), במהלך פעילות מבצעית בגבול מצרים, נפצעו שני לוחמי מג"ב באורח קל מירי כוחות צה"ל לעברם. זאת, לאחר שכח צה"ל זיהה את רכבם של לוחמי מג"ב וחשב בטעות שמדובר ברכב של מבריחי סמים.

במהלך הלילה התרחשו כתשע הברחות סמים שכללו ירי מסיבי של חוליות מבריחים לעבר שטח ישראל במרחב החטיבה המרחבית פארן. לוחמי צה"ל, זיהו את מוקדי הירי ופתחו בירי חזרה לעבר מקורות הירי על מנת לסכל את ההברחות. הכוחות סיכלו ההברחות ותפסו כ-400 ק"ג סמים בשווי מוערך של כ- 8,000,000₪ שקלים. כתוצאה מטעות בזיהוי, כאמור, נפצעו שני לוחמי מג"ב באורח קל מירי כוחותינו. מצה"ל נמסר כי האירוע מתוחקר.

כזכור, לפני כחודש וחצי נהרגו רב-סרן אופק אהרון ז״ל בן ה-28 ורב-סרן איתמר אלחרר ז״ל, בן 26, מפקדי פלגה ביחידת אגוז, כתוצאה מירי של קצין אחר בעקבות טעות בזיהוי, במהלך פעילות אבטחה סמוך למחנה צה"ל בבקעת הירדן. האירוע הקשה התרחש במהלך פעילות אבטחה בסמוך למחנה צה"ל בבקעה.

במהלך האירוע ביצעו שני הקצינים פטרול, כאשר בשלב מסוים הבחינו בדמות חשודה ופתחו בנוהל מעצר חשוד לעברה. אותה דמות, קצין מאותה יחידה שחשש כי מדובר באירוע פח"ע, פתח לעברם באש והרג אותם.