העיתון הלבנוני "אל אח'באר", המקורב לחיזבאללה, פרסם הבוקר (שלישי) פרטים חדשים על חדירת כלי הטיס הבלתי מאויש "חסאן" לשמי הארץ בשבוע שעבר. 

לפי גורמים המעורים בפרטים שצוטטו בעיתון, הכטב"ם יצא לדרכו ב-11:40 מדרום לבנון. "למרות כל האמצעי הניטור, האויב לא הצליח לזהות אותו עד 12:10, לאחר שעבר מרחק של כ-30 ק"מ", טענו הגורמים. 

הגורמים שצוטטו בעיתון טענו כי כלי הטיס הבלתי מאויש הגיע עד לאזור ראש פינה, כאשר במהלך הדרך הצליח להתחמק מניסיונות ליירטו. לפי "אל אח'באר", הכטב"ם שהה 40 דקות בשטח ישראל.

כזכור, בשבוע שעבר, נשמעו אזעקות באזור רמת הגולן ובעמק הירדן, לאחר שטיל פטריוט שוגר לעבר כטב"מ שחדר למרחב האווירי הישראלי משטח סוריה, ויורט סמוך לכנרת. זמן קצר לאחר מכן משטרת ישראל הוציאה הודעה חריגה, בה היא ביקשה מכל כלי השיט הנמצאים באגם הכנרת לצאת מהמים בשל פעילות מבצעית.

לפי דובר צה"ל, מערכות ההגנה האוויריות עקבו אחר המעוף של הכטב"מ במדינות האזור ומכאן אפשר להסיק שהוא עבר גם מעל שטח ירדן. דבר זה יכול לחזק את ההערכה שהמל"ט היה במשימת מודיעין ובמעקב אחרי הקרבות המתחוללים במשולש הגבולות ירדן, סוריה וישראל ליד העיר דרעא.