מחוברות הקומיקס אל חולצת המחבל: בפיגוע הערב (ראשון) בחדרה, נתפס בסרטוני האבטחה אחד המחבלים כאשר על חולצתו סמל "המעניש", דמות קומיקס של חברת מארוול, אשר סיפור המקור שלה מציין כי מטרתו היא לנקום במשפחות הפשע של ניו-יורק, לאחר שאלו רצחו את משפחתו.

הדמות, שזכתה בשנים האחרונות לסדרת נטפליקס בת שתי עונות, "זכתה" לכבוד המפוקפק כאשר יותר ויותר תיעודים, בהם הסמל מודבק למדים של תנועות קיצוניות, גדודי צבא וכוחות ביטחון ברחבי העולם. כאמור, הערב גם תועד המחבל שרצח שני אנשים ביריות כשהוא לובש את הסמל.

לדוגמה, בשנת 2017 השתמשו ארגוני ימין קיצוני בימין האמריקאי בסמל, בעת עצרת שנערכה בשארלוטסוויל. האירוע זכור במיוחד עקב פיגוע דריסה שהתרחש בו, כאשר מכונית דהרה אל תוך קהל של מפגינים נגד העצרת. בעקבות הדריסה נהרגה אישה אחת ו-19 נפצעו.

מספר חודשים לאחר האירוע, בעקבות תיעודים שצפו בהם אנשי הימין הקיצוני בארה"ב לובשים את הלוגו של "המעניש", אמר יוצר הדמות ג'רי קונוואי: "העובדה שלאומנים לבנים ונאצים מחבקים את הסמל היא אי הבנה טרגית. זה ניצול מוטעה של הדמות והתעלמות בוטה מהמציאות. הם ממש לא יודעים על מה הם לעזאזל מדברים".