פיגוע בלב תל אביב: שני בני אדם נרצחו הערב (חמישי) בפיגוע ירי ברחוב דיזינגוף בעיר, בנוסף שלושה נפצעו באורח קשה וארבעה במצב קל. 

ראש הממשלה נפתלי בנט, נמצא בקריה וקיבל עדכונים שוטפים אודות המתרחש. בתוך כך, חבר הכנסת יולי אדלשטיין חיזק את ידם של כוחות הביטחון והפציר: "אני מצפה להוראות ברורות מהדרג המדיני כדי להכריע את גל הטרור, שאינו מבחין בין דעות וצדדים פוליטיים. כולנו חייבים להתגייס למלחמה נחושה בקמים להורגנו".

פיגוע בתל אביב: שני בני אדם נרצחו ושמונה נפצעו מירי; מצוד אחר המחבל

"הלכנו ברחוב ושמענו יריות": אחד מפצועי הפיגוע משחזר את הרגעים הדרמטיים

יו"ר הכנסת מיקי לוי אמר: "עוקב בדאגה גדולה אחר הפיגוע הנוראי הערב בתל אביב והמצוד אחר המחבל. כואב את מותם של שני הנרצחים, שולח תנחומים למשפחותיהם ומתפלל להחלמתם המהירה של הפצועים. כמו בגלי הטרור שחווינו בעבר, גם הפעם לא ישברו אותנו ואנחנו ננצח. מחזק את ידי כוחות הבטחון וקורא לציבור להשמע להוראותיהם".

שר הדתות מתן כהנא אמר: "הטרור הרצחני מכה בנו שוב. בשעה זו כולנו עם כוחות הביטחון וההצלה שנמצאים בשטח ופועלים ללא הרף עד חיסולם הסופי של המחבלים הארורים".

חבר הכנסת אביר קארה שיתף: "לילה קשה ועצוב בתל אביב. מקבל בצער עמוק דיווח על הנרצחים במסע הטרור ומתפלל לשלומם של הפצועים ומחזק את כוחות הביטחון, המשטרה, כוחות ההצלה והאזרחים האמיצים שפועלים ברגעים אלו בזירה".

יו"ר ועדת ביטחון הפנים, ח"כ מירב בן ארי שיתפה: "מסביב לבית שלי מלא שוטרים עם נשקים שלופים, לוחמי מג"ב, אמבולנסים, כוחות משטרה, מסוקים ועוד. איחולי החלמה לפצועים. ערב קשה מאוד".

שרת האנרגיה קארין אלהרר: "פיגוע קשה וכואב הערב בלב תל אביב. צעירים שכל חטאם שיצאו לבלות בחמישי בערב ונרצחו על ידי בן עוולה. ליבי עם משפחות הנרצחים והפצועים. מחזקת את כוחות הביטחון שממשיכים לפעול על מנת לתפוס את המרצח".

דני דנון כתב: "פיגוע קשה בתל אביב הערב, ביום חמישי, כשרבים מגיעים לבלות בעיר. כולי תקווה שהמחבלים צמאי הדם יחוסלו במהרה. אסור לתת לטרור לנצח. זו השעה שבה מקבלי ההחלטות צריכים להפסיק עם הדיבורים ולעבור למעשים".

חברת הכנסת גלית דיסטל אטבריאן שיתפה: "יש מצב שגלידת הפיסטוק של שרה והציוצים של יאיר נתניהו לא היו הצרה הכי גדולה בחיים שלכם, כישראלים אני מתכוונת. העשור הכי בטוח ברחובות ישראל חלף ואיננו".

יו"ר מפלגת הציונות הדתית, בצלאל סמוטריץ', אמר: "אני קורא לשר הביטחון לבטל לאלתר את 'הקלות הרמאדן' שאמורות לאפשר מחר לעשרות אלפי ערביי יו"ש להיכנס לירושלים ולהר הבית. בתקופה מתוחה כל כך, ובוודאי טרם מתבררים פרטי הפיגוע הנורא הערב, מדובר בהימור חסר אחריות על חיי אזרחי ישראל. גנץ, אל תשחק בביטחון ישראל".

חבר הכנסת איתמר בן גביר: "בזמן שבנט מתעסק מבוקר עד ערב במפלגה המתפוררת שלו והכרזות על שיקלי, מדינת ישראל מדממת, דם יהודי הפך להיות הפקר. במקום לדאוג לביטחון לאזרחי ישראל הוא מתעסק בפוליטיקה קטנה ולא מסוגל לעצור את הפיגוע הבא, ממשלה הדמים חייבת ללכת הביתה".

חבר הכנסת עמיחי שיקלי אמר: "מחזק את ידי כוחות הביטחון וההצלה, מאחל החלמה מהירה לפצועים ושולח תנחומים למשפחות הנרצחים בפיגוע הקשה הערב".

חברת הכנסת מיכל רוזין: "ערב קשה ומפחיד כל כך בתל אביב. כל הגוף כואב מהמחשבה על המשפחות המצטרפות למשפחת השכול, כל התנחומים לא יספיקו. מתפללת להחלמתם המלאה של הפצועים". 

חברת הכנסת אורית סטרוק: הפיגוע בדיזנגוף - דבר אחד ברור: זה או הרחובות שלנו, או הרחובות שלהם. או אנחנו נדרשים להסתגר בבתים. או הם. כל המרחם על האכזרים - מתאכזר אל הרחמנים. כמה דם ישפך עד שנבין?".