הפיגוע בתל אביב: במערכת הביטחון ממשיכים לחקור את הפיגוע ברחוב דיזנגוף, ואת הדרך שביצע המחבל רעד חאזם בן ה-28 מג'נין. בחקירת השב"כ עלה כי המחבל הצליח להיכנס לתחומי המדינה דרך פרצה בגדר באזור ג'נין ומשם נסע לאום אל פאחם.

עוד עולה כי את דרכו לתל אביב עשה המחבל באוטובוס ולאחר ביצוע הירי התכוון להסתתר עד לערב ליל הסדר, במטרה לבצע פיגוע נוסף. כמו כן, בשב"כ יודעים את פרטיו של הסייען שליווה את המחבל ונעשים מאמצים לאתרו, וכן במערכת הביטחון מנסים לברר את מקור האקדח אותו נשא המפגע. 

שלושה בני אדם נרצחו ו-12 נוספים נפצעו בערב יום חמישי בפיגוע ירי ברחוב דיזנגוף בתל אביב, כ-200 מטרים מהיכן שהתרחש הפיגוע ב-2016 בפאב, אז נרצחו שני אזרחים.

תוך דקות הגיפו את האזור כאלף שוטרים, לוחמי ימ"מ ומג"ב וכן כוחות שב"כ וצה"ל. אלו החלו לסרוק בית בית ולהתמודד עם שבבי מידע ולעיתים מידע לא אחראי ובכל זאת מנעו מהמחבל אפשרות להיעלם או להתרחק מהאזור. אלא שלפנות בוקר לאחר שהסתתר במסגד ביפו הגיע המידע הרלוונטי ובתום קרב יריות המחבל חוסל.

הבוקר, פעלו לוחמי צה"ל ומסתערבים של משמר הגבול באזור העיר ג'נין, במחנה הפליטים של העיר ובכפרים הסמוכים. לוחמי צה"ל מסיירת גולני וכוחות הנדסה מיפו את ביתו של המחבל שביצע את הפיגוע לקראת בחינת האפשרות להריסת הבית. 

תיעוד ממצלמות חזה של לוחמי יחידת דובדבן מהפעילות בג'נין. דובר צהל

בנוסף, כוחות מיחידת דובדבן, ימ"ס, ומג"ב פעלו בכפרים הסמוכים לג'נין ועצרו שני מבוקשים במעורבות בפעילות טרור. הפעילות בוצעה על בסיס מודיעין של אגף המודיעין ושב"כ. במהלך הפעילות, התרחשו חילופי אש בין כוחות הביטחון למחבלים פלסטינים, ובמהלכם חוסל מחבל המשויך לג'יהאד האסלאמי. מחבל נוסף פונה לקבלת טיפול רפואי. אין נפגעים בקרב כוחותינו.