השר לביטחון פנים עמר בר לב התראיין הבוקר (ראשון) בגלי צה"ל והתייחס לפעולות כוחות הביטחון במחנה הפליטים בג'נין וסביבתה. במהלך השיחה, בר לב טען כי "כבר היום צריך להתכנון לאפשרות של מבצע ממוקד וגדול על מחנה הפליטים בג'נין, אנחנו עוד לא שם, אבל עלולים להגיע לזה. זו פעולה שסביר להניח שתגרור תגובות מעזה, אבל יש לשקול אותה".

"לאירוע שכזה, אם יהיה, יהיו השלכות רחבות ולכן צריך למצות את המהלכים הנוכחיים שמצליחים כרגע", הדגיש השר, שביקש להבהיר כי "זה לא אומר שעדיין אפשר למנוע כל פיגוע נוסף, אבל בין זה לבין לאבד את העשתונות ולהכניס מחר שלוש חטיבות לג'נין יש מרחק מאוד גדול".

בנוסף, בר-לב התייחס לפרישתה של עידית סילמן מהקואליציה: "בכנות, אין ספק שהאירוע של סילמן הוא לא אירוע טוב, בלשון המעטה. הוא שם סימני שאלה על האם הממשלה תמלא את ימיה, אנחנו נראה. מה שאני יכול לומר זה שבקרב חברי הממשלה יש הכרה ותחושה שאנחנו חייבים להמשיך יחד ובסופו של דבר לטובת אזרחי ישראל. מבינים את זה. כנראה שכל אחד מאיתנו יצטרך טיפה לנצור את תאוותיו האישיות כדי לתרום לאחדות הממשלה".

השר לא התעלם גם מהסערות האחרונות שיצר, בעקבות רצף אמירות מעוררות מחלוקת ומסר כי אין בכוונתו להתפטר וכי גם ראש הממשלה נפתלי בנט מודע לכך. "אני לא מתכוון להתפטר, ראש הממשלה שאל אותי על זה. יש אלמנטים אישיים בקשר של בנט ושלי, יש תקופות לא קלות לכולם בפוליטיקה הישראלית כרגע, לכן חשוב לנו גם לשוחח אחד עם השני גם על הנושאים היותר אישיים. קיבלתי גיבוי ממאות אנשים, כולל מהסיעה וראש המפלגה מרב מיכאלי", סיכם.