דובר צה"ל התיר היום (ראשון) לפרסום כי אחיו של המחבל מתל אביב נפצע בהיתקלות עם כוחות הביטחון בג'נין. הכוחות שפעלו בכפר דיר ע'זאלה, בסמוך לג'נין, זיהו כלי רכב חשוד בסמוך לבית המחבל. על סמך המידע המודיעני, היו ברכב שני אחיו של המחבל. לוחמי צה"ל שהוזנקו לזירה, ירו לעבר גלגלי הרכב. זוהתה פגיעה, אך הם הצליחו להימלט.

עוד נמסר כי במהלך הפעילות, הכוחות ירו לעבר חשוד נוסף שהיה במרחב וירה לעבר הלוחמים מאופנוע. הלוחמים השיבו אז וגם במקרה זה זוהתה פגיעה.

כזכור, הלילה (בין שבת לראשון) פשטו כוחות צה"ל, שהורכבו מלוחמי יחידת אגוז, שייטת 13, סיירת גולני ויחידת מרעול על הכפר יעבד ופעלו במרחב ג'נין. על פי דיווחים פלסטינים, במהלך הפעילות נרשמו חילופי אש בין הכוחות לפלסטינים שדיווחו על פצועים ועצורים.

במהלך הפעילות עצרו שלושה מבוקשים החשודים במעורבות בפעילות טרור ופעלו לאיתור אמצעי לחימה בלתי חוקיים. במקביל, לוחמים מיחידת דובדבן פעלו בעיר טול-כרם ועצרו שני מבוקשים החשודים במעורבות בפעילות טרור. עוד במהלך הפעילות בג'נין לוחמי סיירת גולני השיבו בירי בהיתקלויות למול מחבלים חמושים שפתחו באש מכלי רכב. אין נפגעים לכוחותינו. החשודים הועברו להמשך חקירת שב"כ. במהלך הלילה בפעילויות השונות של לוחמי צה"ל נעצרו ברחבי יהודה ושומרון והבקעה 20 חשודים.

לוחמי צה"ל ומסתערבים של משמר הגבול פעלו גם אתמול באזור העיר ג'נין, במחנה הפליטים של העיר ובכפרים הסמוכים. לוחמי צה"ל מסיירת גולני וכוחות הנדסה מיפו את ביתו של המחבל שביצע את הפיגוע בת"א לקראת בחינת האפשרות להריסת הבית.