מפקד מחוז ירושלים במשטרה, תנ"צ דורון תורג'מן מסר הערב (ראשון) פרטים נוספים על האירוע בו נרגמו אוטובוסים בירושלים. לטענת ת'ורגמן, כוחות המשטרה הגיעו למקום תוך מספר דקות ועצרה ארבעה בני אדם.

מפקד המחוז סיפר כי עם הגעת הכוחות למקום, זוהה רכב אשר לכאורה ביצע חסימה של הכביש על מנת לסייע למתפרעים לרגום באבנים את האוטובוס. בעזרת הסיוע, האוטובוס נאלץ לעצור את נסיעתו, ובאותה העת החלו מיידי האבנים בפעילותם. 

המתפרעים היו למעשה אנשים שעזבו את מתחם הר הבית וחיפשו מקום אחר לבצע בו הפרות סדר, על פי דבריו של תורג'מן. נהג הרכב שחסם את הכביש הודה במעשה ושיחזר את האירוע.

יו"ר עוצמה יהודית, ח"כ איתמר בן גביר, מסר: "מעריך מאוד את דברי מפקד המחוז שאינו מתכוון לנהל דו שיח עם נבחר ציבור. אכן נבחר ציבור נבחר כדי להוביל מהלכים ומפקד המחוז בסופו של יום צריך ליישם מדיניות. מכל מקום, מצופה מהמשטרה להפנים שהיא חייבת לפעול, בלי תירוצים בלי טריקים ובלי סיפורים. מבחינתי האחריות היא להגיע לשטח ולגרום למשטרה לעבוד. בכל מקרה אם המשטרה תחזור לשלוט בשטח, אני אעדיף להמשיך בשגרת החג, אולם אם משטרת ירושלים לא תשלוט בשטח, לא יהיה מנוס אלא שאגיע לשער שכם".