המתיחות בהר הבית: ברשתות הפלסטיניות דווח היום (שישי) כי התקיימה צעדה מול מסגד אל-חוסייני בעמאן שבירדן, במחאה נגד ישראל על העימותים בהר הבית. המפגינים אף דרשו מהממשלה לגרש את שגריר ישראל מהמדינה. עוד דווח כי כל נציגי המפלגות הירדניות השתתפו בצעדה שהתקיימה.

הצעדה בעמאן:

כמו כן, דובר החמאס מושיר אל מסרי, הוציא היום הודעה נגד ישראל, בה נאמר כי "אנו קוראים לעמנו להתעמת עם הכיבוש ומתנחליו בשטחי מסגד אל-אקצא במהלך עשרת הימים האחרונים של הרמדאן".

"האחדות וההתנגדות של עמנו יישארו מעוז בלתי חדיר מול הכיבוש ולא יאפשרו להם לממש את תוכניותיהם, אנו מגייסים המוני אנשים וקוראים להתקוממות מאסיבית ולעשות את דרכם למסגד אל-אקצא", מסרו מארגון הטרור. גם תנועת הג'יהאד איסלאמי הודיעו: "ההתקפה הברוטלית נגד עמנו לא תשוב והכיבוש צפוי להתבייש בתבוסתו". 

הדברים נאמרו לאחר שהעימותים בהר הבית התחדשו היום, כאשר הסהר האדום הודיע כי לפחות 31 בני אדם נפצעו עד כה. מאות בני אדם פתחו בהפרת סדר ויידוי אבנים במהלך תפילת הפג'אר. חלקם רעולי פנים שהניפו דגלים של ארגון חמאס, שאף ביצעו ירי זיקוקין.

למרות ידויי האבנים, המשטרה המתינה לסיום התפילה ופיזור המתפללים. לאחר שהמתפרעים המשיכו ביידוי אבנים מסיבי, כולל לכיוון גב הכותל המערבי, בו שהו מתפללים יהודים, כוחות המשטרה השתמשו באמצעים לפיזור הפרות סדר והדיפת ההמון לאחור.