טקס חילופי מפקדת אוגדה 91 התקיים היום (שלישי), במהלכו נשא דברים מפקד פיקוד צפון, אלוף אמיר ברעם, שהשמיע טון תקיף נגד לבנון וחיזבאללה, לאור האירועים האחרונים בגזרה הצפונית: "גורמים מסוימים רצו להדליק עוד זירה בלבנון ולהפריע לשגרת האזרחים – אך לא נאפשר זאת. הצפון מצוי בשגרה מלאה, וכך נדאג שישאר". 

"לפני 48 שעות נתקלנו בניסיון פלסטיני להפר את שגרת היומיום עם רקטה אחת, שלא גרמה לנזק הפעם וענינו בארטילריה כבדה. גורמים פלסטיניים מנסים לגרור גם את לבנון להסלמה", הוא הוסיף. "אנחנו רואים בממשלת לבנון ובצבא שלה כמי שאחראים לטרור הזה. בניסיונות הקודמים, שילמתם מחיר כבד שגרר את לבנון שנים לאחור".

ברעם ציין כי בימים הקרובים יציינו בחיזבאללה את "יום ירושלים האיראני", במהלכו, כמדי שנה, ישמיע נסראללה דברי שטנה. על כך הוסיף: "גם ביום כזה, הוא לא יעיז לצאת מתוך הבונקר בו הוא שוכן כבר שני רבות – זוהי העדות הטובה ביותר להבנה שלו שאין לו ולארגונו שום אופק". 

"חיזבאללה נמצא בראש רשימת ארגוני הטרור בעולם, מנודה וחסום בכל המדינות המתוקנות ומשתמש בהתנהגות מאפיונרית על מנת לנהל מערך של עסקאות סמים, הלבנת כספים, פשע, רצח מבקריו וטרור חובק עולם", הוא הוסיף. את נאומו סיכם באומרו כי "המסקנה ברורה - מדינת לבנון המאפשרת לחזבאללה להתקיים כך בתוכה, היא יותר דבר רְמִיָּה מאשר מדינת לאום מתוקנת כהגדרתה".