הותר לפרסום: ויאצ'סלב (ולדי) גולב, תושב בית שמש בן 23, הוא הנרצח בפיגוע הירי שאירע אמש (שישי) באריאל. ויאצ׳סלב נהרג בעת שהגן בגופו על ארוסתו, אשר שהתה עמו בביתן השמירה.

ויאצ'סלב, אשר הגיע מבית חרדי, למד בעבר באוניברסיטת אריאל והותיר אחריו הורים ושבעה אחים ואחיות. הוא התגורר בעיר יחד עם בת זוגו. הטרגדיה התרחשה בשעה שויאצ׳סלב עמד בפתח העמדה, בעת שהמחבל שישב ליד הנהג ביצע ירי לעברו תוך כדי נסיעה. לאחר מכן, הרכב נעצר, המחבלים ירדו וביצעו את הפיגוע.

ולדי גולב ז''ל (צילום: באדיבות המשפחה)
ולדי גולב ז''ל (צילום: באדיבות המשפחה)


ויאצ׳סלב גונן כאמור בגופו על ארוסתו שהיתה איתו במשמרת באותה שעה. ארוסתו, ששהתה עמו במשמרת, לקתה בהלם בזמן האירוע. חוקרי השב"כ לא הצליחו לחלץ ממנה פרטים בגלל מצבה.

בתוך כך, כוח של הימ"מ ושב"כ עצרו הערב את שני המחבלים שביצעו את הפיגוע הקטלני אמש. השניים נעצרו בתוך אזור יהודה ושומרון, כאשר הנשקים שבהם בוצע הרצח נתפסו גם הם והועברו לשב"כ. החשודים הועברו גם הם לחזקת שב"כ, עבור חקירתם. המחבלים, אשר על פי דיווחים פלסטיינים שמותיהם הם סמיח אסי ויחיא מארה, שניהם בשנות ה-20 לחייהם, חברים מהכפר קרוואת בני חסן, נתפסו בבתיהם. אחד המחבלים מוכר לכוחות הביטחון כמזוהה עם ארגון חמאס.