ויאצ'סלב גולב, צעיר בן 23 שלמד באוניברסיטת אריאל ועבד כמאבטח במקום, נרצח בפיגוע בכניסה לעיר בסוף השבוע, לאחר שנורה על ידי שני מחבלים שפתחו לעברו באש. בשיחה עם אריה אלדד וגולן יוכפז, בתוכניתם ב-103FM, הגיב, ראש עיריית אריאל אלי שבירו, לדברים והודיע כי האירוע לא יביא להפסקת כניסת פועלים מהרשות הפלסטינית לתוך תחומי העיר. 

בפתח דבריו אמר: "בביטחון אין 100%. אנחנו עושים כל הזמן את המקסימום שאנחנו יכולים, ואין ספק שמחייב אותנו היום לעשות תחקירים מעמיקים ולמצוא מה אנחנו יכולים עוד לעשות ולשפר על מנת שרמת הביטחון תהיה יותר גדולה. אנחנו נעשה את הכול על מנת לשפר. אני סומך על כוחות הביטחון שגם ינחו אותנו, אני סומך על האנשים שלנו שיעשו את העבודה שלהם נאמנה, ועובדה, אנחנו היינו כאן הרבה מאוד שנים בצורה בטוחה ואנחנו עדיין בצורה בטוחה".  

בתגובה, נשאל האם מתווה אבטחת העיר הוכתב על ידי מערכת הביטחון, והשיב: "כל מה שאנחנו עושים מבחינה ביטחונית מתואם עם הצבא. אנחנו לא עושים את הדברים על דעת עצמנו. המאבטחים הם עובדים של חברת אבטחה כמו שנעשה בהרבה מאוד מקומות אחרים בארץ". 

עוד אמר: "גל הטרור הזה, כל הייעוד שלו זה ליצור בהלה, פחד, שיחששו האנשים לצאת מהבתים. אנחנו לא שם. התפקיד שלנו זה לראות איך אנחנו מרגיעים את השטח ואיך אנחנו חוזרים לשגרה, איך אנחנו חיים ביחד גם עם הפלסטינים שנמצאים כאן מסביב, איך הם חוזרים לעבודה ואיך אף אחד לא פוגע בשגרת החיים שלנו". 



בהמשך השיחה התחייב שבירו כי ביצוע הפיגוע לא יביא לשיבוש או הפסקת הכניסה של פועלים פלסטינים לתוך העיר: "התושבים שלא עשו פיגועים, התושבים שעובדים אצלנו וחיים ביחד עם התושבים שלנו, יחזרו חזרה לעבודה". 

שבירו סיכם: "אני דיברתי אתמול עם אלוף הפיקוד ועם המח"ט, וההחלטה שהתקבלה היא משותפת. אנחנו נשמור על שגרת החיים שלנו. אנחנו נבנה ונתפתח, זו ארצנו, זה מולדתנו. אנחנו כאן. אף אחד לא יזיז אותנו מכאן, אף אחד לא יפחיד אותנו ולא משנה איזה פיגוע יהיה כאן. אני מקווה שלא יהיו לנו עוד פיגועים, אבל זה לא מה שישבור אותנו, זה לא מה שישנה את דרכנו. אנחנו נמשיך בדרכנו".

סייע בהכנת הכתבה: אמיתי דואק, fm103