מזכ"ל ארגון חיזבאללה, חסן נסראללה, נשא היום (שלישי) דברים בביירות והתייחס לדבריו של ראש הממשלה, נפתלי בנט, כי "אנחנו לא מחפשים עימות ולא רוצים עימות". נסראללה אמר: "קיבלנו הודעה שהישראלים מתעקשים שאין בכוונתם לנקוט בפעולה צבאית נגד ישראל. אנחנו לא סומכים על הצהרותיו של ראש הממשלה הישראלי".

עם זאת, הוא הדגיש כי "ההתגייסות והמוכנות שלנו יישארו איתנים עד תום התמרונים הישראלים", וציין כי הדבר תקף גם לגבי "ההתנגדות הפלסטינית". נסראללה הוסיף כי "אנחנו חוזרים ואומרים שלא נתיר מתקפה או הפרה בכיוון לבנון, מכל סיבה שהיא".

תומכי חיזבאללה (צילום: REUTERS/Mohamed Azakir)
תומכי חיזבאללה (צילום: REUTERS/Mohamed Azakir)

נזכיר כי בנאומו של נסראללה לפני כשבוע, הוא איים כי "איראן עלולה לפגוע ישירות בישראל ואנחנו נגיב במהירות לכל תמרון". בנאומו הדגיש כי "במהלך השבועות האחרונים המערכים שלנו מבצעים תמרונים שקטים נגד ישראל", וכי "יש להפנות את הקורבנות של העם הפלסטיני למצפון האנושי ולמצפונו של כל אדם מוסלמי וחופשי בעולם הזה".

מזכ"ל ארגון הטרור השיעי הודה למתפרעים והוסיף: "אנו מצדיעים לרבבות שהתאספו לתפילת יום השישי במסגד אל-אקצא ולכל מי שהשתתף בהנצחת היום הזה. אנו מצדיעים למיליונים שיצאו לציין את היום הזה בערי איראן ותימן".