טלנובלה פרסית: דובר צה"ל בערבית סא"ל אביחי אדרעי פרסם היום (שישי) סדרת ציוצים בטוויטר בה חשף נתיב הברחת נשק מאיראן לחיזבאללה דרך בנו של בכיר לבנוני, שנשוי לבתו של מפקד כוח קודס לשעבר קאסם סולימאני, ומשתמש בתשתיות לבנוניות כדי לסייע בהעברת הנשק לארגון הטרור. 

בציוצים נחשף נתיב העברת נשק בניהולו של רדא סייד, בנו של סייד האשם סאפי א-דין, ראש המועצה המבצעת של חיזבאללה הלבנוני, המנצל את תפקידו הרם ומשתמש בתשתיות של מדינת לבנון כדי לעזור לבנו להעביר נשק אסטרטגי מאיראן לחיזבאללה.

במסגרת תפקידו, האשם סאפי א-דין עוקב אחר פעילות חיזבאללה עם האוכלוסייה השיעית, מתקשר עם אישים בולטים בלבנון ומנהל את מנגנוני התקשורת.

בנו של האשם סאפי א-דין נשוי לבתו של קאסם סולימאני, מפקד כוח קודס לשעבר, ומבקר אותה באיראן מספר פעמים בחודש. צה"ל חשף כי לטיסות האלו לאיראן יש מניעים נסתרים, שכן הוא מנצל את שהותו שם כדי לתאם את העברת הנשק המתקדם לחיזבאללה, תוך שימוש ברשת של תשתיות, משאבים ופעילים השייכים למועצה הפועלת בראשות אביו ובתמיכת מפלגות הקשורות למשמרות המהפכה. 

דו"צ הוסיף וחשף כי כדי להבטיח סודיות, כלי הנשק מועברים בטיסות אזרחיות מאיראן לנמל התעופה הבינלאומי של דמשק, וחושפים אזרחים לסכנה מיידית. "ארגון הטרור חיזבאללה מנצל את מדינת לבנון ואזרחיה למטרות טרור המשרתות את האינטרס האיראני. צה"ל ימשיך לעקוב אחר כל הניסיונות של חיזבאללה לאיים על ביטחון מדינת ישראל, ויפעל ככל שיידרש להגנה על ביטחון ואזרחי המדינה", מסר דו"צ.