חסן סיאד ח'ודאיארי, קצין בכיר במשמרות המהפכה האיראנים, חוסל ביריות מחוץ לביתוטל לב רם, הפרשן הצבאי של "מעריב" שוחח הבוקר (שני) עם גולן יוכפז וענת דוידוב ב-103FM והביא פרטים על החיסול והייחוס לישראל. "הפעולה היא מאוד חריגה. היא מעבירה מסר של 'אני מוכן לקבל החלטה שיש בה יותר סכנות, אני מוכן לעלות שלב'", טען. 

לב רם העריך כי תהיה תגובה לחיסול מצידם של גורמי הטרור: "אני מניח שהאיראנים ינסו לנקום, יכול להיות דרך טילים או פעולות אחרות, ולכן האירוע הזה ילווה אותנו תקופה ארוכה".

"צריך להתייחס לזה ברצינות, למרות שעד עכשיו תמיד היה פער בין מה שהאיראנים אמרו, לבין מה שהם הצליחו לבצע. כלום לא קורה סתם, סוכלו הרבה מאוד ניסיונות. אני מניח שהאיראנים ינסו לנקום ולפעול, ולכן האירוע הזה במידה מסוימת הוא סוג של עליית מדרגה", הסביר.

כשנשאל האם זה קשור למשא ומתן על הסכם הגרעין בווינה שנותר תקוע, השיב: "אפשר תמיד לראות את הכול קשור בהכול כי המתיחות היא גדולה, וישראל היא כזאת שנשארת קצת בתחושה של לבד. זו לא הסיבה הראשונה או השנייה אפילו, אבל אני מניח שכשאתה מסתכל על המסרים, זה גם שם, אבל הדבר המרכזי הוא קודם כל העניין הזה של מה שקורה כאן ועכשיו, שזה היבטי פיגועים, טילים מדויקים. זה לא הסיפור של הגרעין".     

סייע בהכנת הכתבה: אמיתי דואק, 103FM