והיד ג'ללזדה, יו"ר הוועדה האיראנית לביטחון לאומי ומדיניות חוץ של מג'לס, אמר היום (שבת) כי איראן תמשיך לתמוך במשטר הסורי והבהיר כי הדיווחים לפיהם היא מחליפה את רוסיה בסוריה היו מוטעים. ג'ללזדה אמר את הדברים בראיון לרשת הטלוויזיה "אל-עלאם".

ג'ללזדה גם נשאל על המצב בין רוסיה לאוקראינה והשיב כי רוסיה מוציאה כוחות מסוריה. "רוסיה והרפובליקה האסלאמית של איראן נכחו במדינה הזו בהזמנת ממשלת סוריה, אז אנחנו לא נתפוס את מקומה של מדינה ואף מדינה לא תתפוס את מקומנו". הוא ציין כי "הייתה לנו ולסוריה מערכת יחסים רחבה ועמוקה מאוד, רוסיה באה לעזרת חזית ההתנגדות (איראן וחיזבאללה) והממשלה הסורית. אנו מברכים בכל פעם שסוריה מזמינה אותנו להיות נוכחים יותר".

בהמשך הזכיר את ביקורו האחרון של נשיא  סוריה בשאר אל-אסד באיראן ואמר כי "יש לנו בעיה בסוגיית המעבר היבשתי לסוריה שאמורה להיפתר. הושגו הסכמות, סופקו דו"חות והנסיעה הייתה מאוד חיובית. הבעיה לא הוסברה אבל ייתכן שהפתרון הוא דרך עיראק. לא ברור כיצד ניתן לפתור את זה. איראן מעבירה נשק דרך עיראק לסוריה וללבנון".

כשנשאל על המתיחות בין ארצו לישראל ברקע ההתנקשות בקצין כוח קודס של משמרות המהפכה והתקיפה על המתקן הצבאי באזור פרצ'ין - אירועים שיוחסו לישראל - הזהיר ג'ללזדה את "המשטר הציוני" מפני תגובה איראנית. "החיסול הזה תוכנן על ידי הציונים והוא לא חדש, ואנחנו נפגע בהם כמה פעמים. העדויות הללו מראות שהדרך של הרפובליקה האסלאמית של איראן לשים קץ לחייו של אותו משטר נכונה", אמר ג'ללזדה.