על רקע החיסולים האחרונים באיראן שיוחסו לישראל, התארח הבוקר רם בן ברק (יש עתיד), יו"ר ועדת חוץ וביטחון, בתוכניתם של גולן יוכפז וענת דוידוב ב-103FM, והתייחס לזהות האחראים עליהם: "לא יודע מי עשה את זה, אין לי מושג - מי שמתעסק באש, סופו לקבל כוויות. אני לא רוצה לגעת בדברים הספציפיים שקרו, אנחנו מנהלים מאבק ממושך ואנחנו רואים שיש התקדמות בצירים מסוימים - אנחנו מנסים לגדוע את הצירים האלו".

הוא הציג את חוסר ההצלחה לדעתו בעצירת התקדמות האיראנים אל עבר הגרעין: "האיראנים קרובים לגרעין היום יותר מאי פעם. הם פתחו ליין של צנטריפוגות מתקדמות מאוד והם יודעים לשים אותן במקום שהוא מוגן כמעט לחלוטין מהפצצות. לכן, היד נטויה והמצב מסוכן מאוד. אנחנו, ישראל והעולם כולו, צריכים לדעת לעצור את הדבר הזה".

בן ברק יצא נחרצות כנגד הסכם הגרעין שנחתם בעבר: "ההסכם לא היה טוב. היום, אנו צריכים לדאוג לכך שהעולם יצטרף אלינו ויכריח את האיראנים לעצור את התוכנית".

יו"ר ועדת חוץ וביטחון התייחס להתמודדת מול הגרעין האיראני במובן ההרתעתי ואמר: "אם אין הסכם צריך אלטרנטיבה שתגרום לאיראן להבין שהמחיר שהיא משלמת מאוד מאוד כבד". 

כשנשאל האם הוא מתכוון לפעולה צבאית, ענה כי "כן זו אלטרנטיבה, אך צריך להבין שזו אלטרנטיבה גרועה. מלחמה זה דבר רציני. מצד שני, איראן גרעינית זה דבר רציני עוד יותר. צריך לעשות הכל כדי לעצור את זה עם הסכם".    

סייע בעריכת הכתבה: דוד זבולוני, 103FM.