מנהיג חיזבאללה חסן נסראללה אמר היום (חמישי) כי לארגון הטרור שהוא עומד בראשו יש את היכולת למנוע מישראל להפיק גז מאסדת הקידוח "כריש". "יש לנו את היכולת הצבאית, הלוגיסטית והמודיעינית בכדי לגרום לאויב לא להפיק גז ממאגר 'כריש'", אמר נסראללה בנאום שנשא והוסיף: "העושר הימי שלנו הוא התקווה היחידה שיש ללבנון אם היא רוצה להציל את עצמה מקריסה כלכלית".

דבריו של נסראללה נאמרו ברקע המחלוקת בגבול הימי בין ישראל ללבנון, אליה התייחס ואמר כי "צריך למנוע מהאויב להפיק גז באסדת כריש. לא משנה איפה האסדה ממוקמת. מדובר בזכויות שלנו בשטח במחלוקת, בעוד שללבנון לא מאפשרים לקדוח ולפעול להפקת משאבי הטבע שלה. שליחת אסדת כריש לקידוחי גז באזור שרטוט הגבולות היא תוקפנות על לבנון, צריך לעצור את זה".

"האויב שלח ספינות מלחמה ליד השטח הימי מחשש לאיומים מלבנון", אמר מנהיג הארגון. "כל הצעדים של האויב לא יסייעו לו להגן על פעילותו בהפקת הגז של אסדת כריש. ההתנגדות מסוגלת מבחינה צבאית למנוע מישראל את הפקת הגז".

הוא הוסיף ואיים כי "האבדות הלבנוניות במקרה של מלחמה הן כלום לעומת מה שיהיה בצד הישראלי, ואם תהיה מלחמה היא תהיה עם השלכות קיומיות לישראל".