האתר "איראן אינטרנשיונל", המזוהה עם האופוזיציה באיראן, פרסם הלילה (שלישי) פרטים חדשים על נסיבות מותם של מוחמד עבדוס ועלי קמני, שני חברים ביחידת התעופה והחלל של משמרות המהפכה, שאתמול דווח כי נהרגו במהלך משימה וב"תאונת דרכים" בעיר חומיין שבצפון מזרח המדינה. 

על פי הדיווח, השניים היו מעורבים בפיתוח נשק עבור חיזבאללה בלבנון, וכי סיבת המוות לא הייתה תאונה, בניגוד לדיווחים שפורסמו בכלי התקשורת הממסדיים באיראן, אם כי לא הייתה הרחבה בעניין.

בהמשך דווח כי עבדוס וקמני היו שניהם "קציני מהנדסי חיל האוויר של משמרות המהפכה" שעבדו על "בנייה ופיתוח נשק עבור חיזבאללה בלבנון".

כזכור, על פי סוכנות "פארס", עלי קמני, נהרג בתאונת דרכים, ואילו החבר השני ביחידת התעופה והחלל, מוחמד עבדוס, נהרג במהלך משימה. מותם של השניים מצטרף למותו של מהנדס הטילים ד"ר איוב אנטזארי, ככל הנראה עקב הרעלה מכוונת.

על פי הדיווחים, המהנדס הוזמן לארוחת ערב, וכשחזר לביתו חלה החמרה במצבו והוא מת בבית חולים. כמו כן, כמה מקורות אף דיווחו על היעלמותו של המארח לאחר הארוחה. במקביל לכך, דווח על מותו של קמרן מלאפור, מדען גרעיני איראני שעבד במתקן בנתנז.