גבר כבן 25 נהרג הלילה (בין ראשון לשני) בתאונת דרכים קשה בכביש 40, סמוך למחלף להבים.  על פי כוחות כיבוי וחילות שהגיעו למקום, בזירה נצפה רכב הפוך על צידו ובו מספר לכודים. כמו כן, מספר בני אדם פונו בדרגות פציעה שונות מזירת התאונה לטיפול בבית החולים סורוקה.

לוחמי האש החלו מיד בפעולות חילוץ מורכבות באמצעות כלים הידראוליים יעודיים, כשבמקביל מבצעים פעולות עיגון וייצוב הרכב מחשש שיתהפך.  לוחמי האש חילצו מהרכב שלושה פצועים במצב קשה מאוד, כשגורמי הרפואה במקום נאלצו לקבוע את מותו של אחד הלכודים.

החובשים של מד"א מעוז ויברמן ואוריאל כהן סיפרו: "מדובר בתאונת דרכים קשה מאוד. אחד מהרכבים היה על גדר ההפרדה כשחלק הפצועים שכבו על הכביש וחלק היו בתוכו וברכב השני שהיה על צידו נלכדו מספר פצועים. במקביל פעולות החילוץ התחלנו בטיפול רפואי ופינוי. בשלב הראשון חמישה פצועים פונו לבית החולים כשמצבו של אחד קשה מאוד והאחרים במצב בינוני וקל. כאשר הפצועים הנוספים שהיו לכודים ברכב השני חולצו ביצענו בדיקות רפואיות, גבר כבן 25 סבל מפגיעה רב מערכתית קשה מאוד, הוא היה ללא סימני חיים ולאחר בדיקות רפואיות נאלצנו לקבוע את מותו ו-שניי פצועים נוספים שנפצעו באורח בינוני פונו בניידות טיפול נמרץ להמשך טיפול בבית חולים".