כפי שהבטיחו אמש: חמאס פרסמו היום (שלישי) תיעוד של השבוי הישראלי הישאם א-סייד עם מסכת חמצן, לאחר שאמש הכריזו כי חלה הידרדרות במצבו של אחד השבויים הישראלים המוחזקים בידיהם. 

בנט בתגובה לתיעוד של חמאס: "הפצת סרטון של אדם חולה - מעשה מתועב ונואש"

אביו של השבוי הישראלי מגיב לסרטון חמאס: "נראה שהוא מבצע הוראות"

פחות מיממה לאחר שטענו כי חלה הידרדרות במצבו הרפואי של אחד השבויים הישראלים המוחזקים בעזה, ארגון הטרור חמאס פרסם היום (שלישי) תיעוד חדש של השבוי הישראלי הישאם א-סייד, כשהוא מחובר למסכת חמצן. 

בתיעוד שפורסם נראה א-סייד כשהוא מחובר לבלון חמצן ושוכב במיטת בית חולים. כזכור, אמש הודיע דובר הזרוע הצבאית של חמאס אבו-עוביידה כי חלה הידרדרות במצבו הרפואי של אחד השבויים הישראלים המצויים בידי ארגון הטרור ברצועת עזה. דובר הארגון הוסיף כי בתוך שעות יפורסמו פרטים נוספים, וכפי שהבטיחו לאחר עיכוב מסויים פרסמו בחמאס את התיעוד.  

ממשרד ראש הממשלה נמסר אמש בתגובה להודעת חמאס: "חמאס מוכיח גם הערב שהוא ארגון טרור ציני ונפשע, שמחזיק אזרחים פגועי נפש בניגוד לכל האמנות והחוקים הבינלאומיים, כמו גם את גופות חללי צה"ל. חמאס הוא זה שאחראי למצבם של האזרחים השבויים. מדינת ישראל תמשיך במאמציה, בתיווך מצרים, להשבת השבויים והנעדרים, באחריות ובנחישות".  

ח"כ יולי אדלשטיין כתב בחשבון הטוויטר שלו: "החמאס אחראי על בריאותו של הישאם א-סייד, אזרח ישראלי חף מפשע, הסובל מסכיזופרניה. החמאס צריך להעביר אותו לידיים ישראליות עוד היום, אחרת - כל התדרדרות במצבו תהיה על אחריותם ותהיה חייבת לגרור תגובה קשה וחסרת פרופורציה מישראל. לקחי העבר הראו לנו שעם טרוריסטים לא מנהלים משא ומתן. טרור מנצחים רק בעוצמה וביד קשה - כך היה וכך נעשה".