ינון מגל ובן כספית פתחו הבוקר (שלישי) את תוכניתם ב-103FM בדיון על מבצע "עלות השחר" ועל השאלה מי מבין המחנות הפוליטיים הוא יותר ממלכתי ושקול. עד מהרה הוויכוח עבר לפסים אישיים וסוערים.

בן: מערכת הביטחון הישראלית הייתה ותהיה מפוארת. החוכמה היא לא להיות פחדן ולדעת להפעיל את הדבר הזה. 
ינון: מה בחגורה שחורה היה שונה מההפתעה לג'יהאד? רק תגיד לי מה ההבדל.

בן: לחסל אנחנו יודעים, וזה לא החיסול הראשון והאחרון, אלא לצאת מהמבצע בזמן, לתת את המכה בכוח, לא לדשדש 51 יום. ההבדל הוא תחושת הניצחון והחמיצות. 
ינון: תחושת החמיצות היא אצלכם באולפנים, רק מי שמוכיח את עצמו כאופוזיציה אחראית בזמן מלחמה יהיה גם קואליציה אחראית בשלטון. איאפשר לשנות DNA, זה ה-DNA של הליכוד ונתניהו, ממלכתיות ורצינות, אחריות לאומית. הם התנהגו בצורה מופקרת בזמן המלחמות. זה הטיעון שלך?

בן: ממלכתיות זה באמת שמכם השני, בית הדין אישר את מועמדותו של לניאדו, מאחל לו בהצלחה, לרקוד על הדם בקו 5 זו גם ממלכתיות. ידעו שהולך להיות פיגוע, פעלו בכוח, בעוצמה, בבת אחת, פירקו את הג'יהאד והשאירו את חמאס בחוץ 
ינון: אתה בכלל לא עונה. ההבדל הוא תחושת החמיצות באולפנים. שנים חפרתם לנו שאי אפשר לעשות מסיבת עיתונאים בלי שאלות. כמה אתם צבועים וצפויים, הכל חוזר אליכם כבומרנג. ליברמן בזמן מלחמה אומר שביבי משתפ של החמאס, לפיד אומר ששיקוליו פוליטיים, אנחנו חיים במציאות מדומה. תענה לעניין.

ינון: אתה אדם אלים וגס רוח, אני מצפצף עליך.
בן: אתה יכול לקפוץ לי, אתה אפס מאופס. פשוט תשתוק ותיתן לדברים לדבר בעד עצמם. ממש צער בעלי חיים, אתה צריך להיות במכלאה. פשוט אוויל משריש.

ינון: איש גס ורוח ואלים.
בן: כל מה שאתה אומר עליי נכון. אידיוט.

סייעה בהכנת הכתבה: מיכל קדוש, רדיו 103fm