עיתון הבית של חזבאללה, אל-אח'באר, העביר הבוקר (שני) מסרים לישראל בנושא הסכסוך הימי מול לבנון, לפיהם "פרק הזמן שניתן לישראל להכריע בעניין סימון הגבול הימי לא יוארך מעבר לאמצע חודש ספטמבר", וכי "כל סימן של דחיינות או הפעלת תמרונים פוליטיים או אפילו פעולות צבאיות ידחפו את ההתנגדות לצמצם את מגבלת הזמן".

לחצו כאן וקבלו את עיתון מעריב לחודש מתנה למצטרפים חדשים>>> 

עוד נכתב במאמר המערכת של העיתון המזוהה עם חזבאללה: "ההתנגדות מסרבת לקשר את התיק לבחירות בישראל, ואינה מעוניינת בשום דיון על המציאות הפוליטית בישראל והשלכות הנושא על הבחירות ופרטים נוספים המעסיקים פוליטיקאים ישראלים".

עוד נכתב כי "משוואת ההתנגדות עדיין קבועה, לפיה ישראל לא יכולה להתחיל להפיק גז מכל פלטפורמה בים הפלסטיני הכבוש, ולא רק מפלטפורמת כריש, אלא אם כן האיסור על חברות לעבוד בחיפושים והפקה בים הלבנוני. מודיעים לאחר מכן. פתרון זכויות לבנון בשדות ובקווים, לפי מה שקיבל הוכשטיין משלושת הנשיאים בביקורו האחרון בביירות".

לסיום נכתב כי "ההתנגדות רצינית, והיא שלחה אותות מבצעיים שהיא מוכנה לפגוע בקבוצת פלטפורמות בבת אחת במידת הצורך. כל החברות הזרות הפועלות בתחומים אלו התבשרו על כך וקיבלו מידע על ההשלכות של השתתפות במתקפה של התנגדות ישראלית על לבנון, מה שגרם לצד היווני, אשר הכחיש תחילה את הבעלות על ספינת "אנרגן", לסגת".