מבצע "עלות השחר": דובר הג'יהאד האסלאמי, טארק סילמי, תקף היום (שלישי) את ישראל, ואמר כי "הארגונים הבינלאומיים והעולם עומדים בפני עדויות רבות על כך שהכיבוש ביצע פשעי מלחמה נגד אזרחים וילדים". זאת, לאור הדיווחים הפלסטינים, כי ארבעה ילדים נהרגו בפיצוץ בג'בליה בעקבות תקיפה של חיל האוויר. 

כמו כן, סילמי הוסיף כי "המוסדות, הארגונים הבינלאומיים וההומניטריים והעולם כולו, נדרשים לגנות את הטרור שהתבצע ע לידי ממשלת הכיבוש על ידי צבאה נגד עמנו הפלסטינים. במיוחד, את הפשעים שפגעו באזרחים וילדים במהלך התוקפנות האחרונה על רצועת עזה, בסבב האחרון". בנוסף, טארק התייחס לתקיפה האחרונה בסוריה, אשר מיוחסת לישראל, ואמר כי "אנו מגנים את התקיפה הציונית ואת מותו של הקצין הסורי על ידי הציונים".

לדבריו של סילמי, "אנו דורשים מסוכנויות הידיעות וכלי התקשורת להתנצל בפני העם הפלסטיני על הדיווחים הכוזבים על הטבח. סוכנויות הידיעות שיישרו קו עם הפושעים ורוצחי הילדים צריכים להתנצל". כזכור, על אף הדיווחים הפלסטינים, גורם בכיר באמ"ן מסר כי "יש לנו מידע מוצק גם מקרב אזרחים פלסטינים רבים שמאמת את העובדה שהפגיעה בילדים בג׳אבליא נגרמה מרקטה כושלת של הגי׳האד האיסלאמי".