סוגיית הבעלות על אסדת הגז כריש ממשיכה לעורר תגובות רבות ברחבי העולם הערבי בכלל, ובחיזבאללה בפרט. האיומים הללו מתווספים לאיומים רבים שהשמיע מזכ"ל הארגון, חסן נסראללה, בתקופה האחרונה נגד ישראל ולניסיון שיגור של כלי טיס לעבר האסדה. הניסיון המדובר כשל, כאשר הכלים הללו יורטו על ידי צה"ל.

חיזבאללה חשף את מיקום "כריש" ואיים: "למשוך זמן זה חסר תועלת"
איומי חיזבאללה על אסדת "כריש": "כשנסראללה אומר שיפעל, הוא בדרך כלל פועל"
בין ביירות, "אסדת כריש" וירושלים: בתוך הראש של חסן נסראללה | ג'קי חוגי

כחלק מהמתיחות הנוכחית בגבול הצפון, לצד הדיווחים הקשורים למשא ומתן על הגבול הימי - בין ישראל ולבנון, סוכנות הידיעות האיראנית תסנים פרסמה היום (שני) איום נוסף של חיזבאללה על אסדת הגז כריש. בסרטון נראה כלי טיס השייך ככל הנראה לחיזבאללה, כשהוא מציג את הקורדינטות של האסדה, ובהמשך רואים שיגור של טיל לעברה. בסיום הקליפ הקצר מופיע המשפט: "גורלך תלוי בכמה ימים".

חיזבאללה באיום נוסף על אסדת כריש. צילום: רשתות ערביות

כאמור, בתקופה האחרונה שיגר הארגון מספר איומים לישראל, כאשר בסוף החודש שעבר פרסם סרטון נוסף בו פורסמו בין היתר נקודות הציון של האסדה על המפה.

לצד האיומים, בתחילת חודש יולי הותר לפרסום כי שלושה כלי טיס של חיזבאללה התקרבו לעבר המרחב האווירי של האסדה, זוהו ויורטו. מדובר צה"ל נמסר כי הכטב"מים זוהו על ידי מערכות הגילוי ונעקבו לכל אורך טיסתם ע"י יחידת הבקרה האוויריות. המל"טים זוהו בשלב מוקדם ויורטו בנקודה המבצעית המתאימה ביותר.